Skocz do zawartości

Fendt 310 -Brak półbiegów (błąd 5.1.01)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry mam problem z moim fendem 310

Fendt jest wkabinie nowego typu .problem polega mianowidcie na tym że znikneły mi półbiegi z wyświetlacz i nie można ich przełanczać.stało sie to w trakcie orki.wyszedłem na moment z traktora aby przestawić płóg a jak zaczełem dalszą orke maszyna wrzuciła najwyższy półbieg i sie zaczeło.komputer po odpaleniu pokazuje błąd 5.1.01.

Opublikowano

Witam Trzeba sprawdzić napięcia na przełączniku miernikiem zgodnie z serwisów ką najlepiej zrobić sobie redukcje  z nowych złączy samochodowych i do tego zwykła kostka elektryczna żeby mierzyć napięcia bez rozłączania obwodu co jest ważne. Na złączu są opisane numery pinów.  Można też się  wkłuć igłom lub szpilką w kabel. Pierwsze  sprawdzić zasilanie po zapłonie pin 1 i pin 3 powiano być 8,5v  jeśli jest to przełączając sprawdzać napięcia według tabeli uruchomić ciągnik powtórzyć pomiary.

 

Schowek01.jpg

Screenshot_2021-02-03 ZŁĄCZE HERMETYCZNE SUPERSEAL KOSTKA WTYK 3 PIN.png

Kody błędów Fendt farmer 307-312

 

 

Fendt Farmer 307 308 309 310 311 312 kody błędów.pdf

Opublikowano

Dziękuje za pomoc napewno to posprawdzam i dam znać.ale mam jeszcze jeden problem dotyczący mojego fenda natomiast bardzo często wyskakuje mi błąd 6.1.05 i z tego co sprawdzałem jest to uszkodzenie czujnika obrotów tylnego wom ale czujnik wymieniłem na nowy i dalej sie to dzieje.wyskakuje i znika także 5.1.91 i sporadycznie 5.1.92.wiem że są to błendy od czujników magnetycznych .i nie działo sie to tylko zaczeło jak pewnego razu ślizgneło mi sie sprzęgło i od tego czasu cały czas.

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Być może chilowe zawilgocenie złączy spowodowało zwarcie lub wiązka jest gdzieś uszkodzona podmień bezpiecznik i obserwuj co się będzie działo

błąd 6.1.05 faktycznie od  czujnika WOM ale reszta błędów 5.1.91 i 5.1.92  od czujników halla a nie magnetyczne błędy pojawiają gdy gdzieś nie łączy wiązka lub wilgoć lub gdy czujniki kończą żywot.

Opublikowano

Czujnik wom jest nowy.i reszta też wyglądają na to że są w dobrym stanie.a bezpiecznika nie da sie podmienić (chyba że jakiś dobry elektryk)są wlutowane w płytke i zalane plastikiem.najprostszym rozwiązaniem jest wlutowanie cieniutkiego druta.albo ominięcie całej płytki i zrobienie osobnej listwy z bezpiecznikami.zastanawia mnie tylko czemu błędy 5.1.91 i 6.1.05 zaczeły sie pojawiać od czasu kiedy poślizneło mi sie sprzęgło

Opublikowano

witam mam kolejny problem wyskakiwał mi błąd 5.1.9.0 , czyli czujnik obrotów silnika. czujnik nowy wyskakuje 9990 , podmieniam czujnik od wom jest 0 i nic więcej , nie pokazuje wogole obrotów silnika, wiązka sprawdzona pod kątem zwarć , wszystkie piny od kostki czujnika są ok przejścia są aż do kabiny , z kabiny też do modułów są , ktoś wie jakie powinny być tam napięcia na zasilaniu, i sygnale ?

Opublikowano

witam a może mi ktoś zrobić zdjęcie wtyczki jak idą kolory kabli w tej wtyczce do czujnika obrotów ? bo coś mi nie pasuje jak robię pomiar 2z3 to wtedy mam 5.1v a chyba powinien być pin 1-2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szympek
      witam mam pytanie przy silniku MWM-TD226B-6 jakie ciśnienie powinno być na rozgrzanym silniku przy jałowych obrotach 
      Fendt farmer 310lsa turbomatic 1992 rok
    • Przez bazyli143
      Dzień dobry, przymierzam się do wymiany olejów w fendt farmer 310c. Mam prośbę o pomoc i i pytanie jaki olej hydrauliczny wlać, czy zwykły L-HL46 lub 68, czy jednak jakieś inne bardziej zalecane?
      Z góry dziękuję
    • Przez Rolnik8888
      Witam od czego jest błąd w zdjęciu niżej ciągnik Fendt 514c 


    • Przez Rolnik8888
      Witam od czego jest błąd w zdjęciu niżej ciągnik Fendt 514c 


    • Przez szympek
      Witam mam problem w fendzie 310 farmer lsa turbomatic 1993rok  mianowicie po wymianie oleju  zaświeciła się kontrola oleju zmieniony olej filtr sparwdzony został zaworek przy filtrze wszystko niby okej zero opiłków w oleju nie dymi zbadane zostało ciśnienie na rozgrzanym wolne obroty około 0.6 bara  co może być przyczyną pompa oleju czy panewki już ? 14.200 motogodzin 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v