Skocz do zawartości

Uszczelniacz tłoka podnośnika ceres 85X


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za podpowiedzi. 

Takie zachowanie podnośnika może być spowodowane tylko uszczelniaczem, czy raczej także coś w rozdzielaczu?
Uszczelniacz jest raczej na pewno do wymiany, ponieważ opada szybko po zgaszeniu. Na rozgrzanym oleju słabo podnosi.
Gdy się na niego ustanie to faluje mniej.

Video: 
https://drive.google.com/file/d/1MGYpxTX9tvxcbP7c7ImVevIWQ9ZDqaRF/view?usp=sharing


 

Edytowane przez zyzek
Opublikowano

Witam mam pytanie czy dużo podniosłeś kabinę przy wyjmowaniu podnośnika oraz czy wymiana uszczelniacza wystarczyla bo ma podobne objawy w swoje reni pozdrawiam 

Opublikowano

Podłożyłem lewarek samochodowy pod poduszkę tylną i podniosłem ile się dało.

U mnie problemem był niedokręcony rozdzielacz podnośnika i w konsekwencji wydmuchane oringi.

Opublikowano

Ostatnio miałem identyczny problem , traktor szybko opuszczał , szarpał podczas pracy z maszyną . Przyczyną usterki był uszkodzony uszczelniacz na tłoku . Demontaż plecaka przeszedł całkiem sprawnie , po uchylenie kabiny oraz demontażu : fotela,tapicerki oraz podłogi , mamy całkiem fajny dostęp do rozdzielaczy , śrub plecaka .

IMG_20220402_145451_9.jpg

Tak wyglądało uszczelnienie

IMG_20220402_131431_1.jpg

Widok z wnętrza kabiny po demontażu podłogi 

IMG_20220331_181956_9.jpg

A to plecak od spodu

IMG_20220402_145456_5~2.jpg

Opublikowano

dokładnie w dwie osoby do ogarnięcia , tylko przy montażu to już się robi problem . Ja zastosowałem wciągarkę , odkręciłem dach i miałem robotę bardzo ułatwioną. Do montażu plecaka zdemontowałem również rozdzielacz wewnętrzny , bo bez jego demontażu jest bardzo nie wygodnie trafić tą taka prowadnicą (nacięty płaskownik). Ja podczas pierwszej próby zakładania go skrzywiłem i jeszcze raz plecak musiał wylądować na glebę 😆

Opublikowano
Dnia 22.04.2022 o 13:29, nitedor napisał:

dokładnie w dwie osoby do ogarnięcia , tylko przy montażu to już się robi problem . Ja zastosowałem wciągarkę , odkręciłem dach i miałem robotę bardzo ułatwioną. Do montażu plecaka zdemontowałem również rozdzielacz wewnętrzny , bo bez jego demontażu jest bardzo nie wygodnie trafić tą taka prowadnicą (nacięty płaskownik). Ja podczas pierwszej próby zakładania go skrzywiłem i jeszcze raz plecak musiał wylądować na glebę 😆

Kolego, mam pytanie ponieważ mam wyjęty tłok z Celtisa i nie wiem za bardzo jak zamontować ten uszczelniacz. Nowy jest bardzo ciasny i dość sztywny. Czy zakładać go na siłę czy może podgrzać gorącą wodą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v