Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zgłaszam się z pytaniem jaki olej wybrać do zwolnic i przedniego mostu w claasie model Ares 657ATZ. z góry dziekuję za info Przednia oś to carraro. 

Pozdrawiam!

Opublikowano
jakub_bb napisał:

Witam zgłaszam się z pytaniem jaki olej wybrać do zwolnic i przedniego mostu w claasie model Ares 657ATZ. z góry dziekuję za info Przednia oś to carraro. 

Pozdrawiam!

Ja do case wlałem taki OLEJ PRZEKŁADNIOWY AGRIFARM GEAR LS 90 FUCHS AGRIFARM GEAR LS 90 to wielosezonowy olej przekładniowy do maszyn rolniczych i budowlanych wyposażonych w osie, które posiadają przekładnie o ograniczonym poślizgu z blokowaniem mechanizmu różnicowego.

Opublikowano
Dnia 23.12.2020 o 13:12, ovi napisał:

Ja do case wlałem taki OLEJ PRZEKŁADNIOWY AGRIFARM GEAR LS 90 FUCHS AGRIFARM GEAR LS 90 to wielosezonowy olej przekładniowy do maszyn rolniczych i budowlanych wyposażonych w osie, które posiadają przekładnie o ograniczonym poślizgu z blokowaniem mechanizmu różnicowego.

rozumiem a czy nie bedzie to za gęsty olej? zeby cos sie nie stało bo niktorzy mowia ze llej ten olej co w skrzyni a niktorzy mowia zeby dobrac go na stronie fuchsa np. i co zrobic?

 

Opublikowano

Jeśli wlejesz taki jaki jest na stronie fuchsa to będzie dopasowany według specyfikacji maszyny. 

Absolutnie nie olej tego ze skrzyni 

 

Fuchs to dobry olej więc możesz śmiało lać. Jak chcesz inny to wlej według specyfikacji ze strony fuchsa

Opublikowano

czy cos sie moze stac ? jakie konsekwencje?  lałem ten olej od kiedy kupiliśmy go czyli jakies 5 lat oczywiscie swiezy spokojnie do zwolnic i niby sie nic nie dzialo aczkolwiek wydaje mi sie ze nie jest to ten co powinien

Dnia 10.01.2021 o 12:23, plati napisał:

Jeśli wlejesz taki jaki jest na stronie fuchsa to będzie dopasowany według specyfikacji maszyny. 

Absolutnie nie olej tego ze skrzyni 

 

Fuchs to dobry olej więc możesz śmiało lać. Jak chcesz inny to wlej według specyfikacji ze strony fuchsa

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v