Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 

Opublikowano

Nie pomyślałem ,skrzynia rozebrana więc ciśnień nie sprawdzisz . Wszystkie 4 ćwiartki raczej nie padną w tym sam czasie , więc to bym wykluczył .Rewers - któreś sprzęgło zawsze trzyma przy włączonej ćwiartce i jak ma przeciek to będzie tak jak u ciebie , tylko że albo na jeździe do przodu albo do tyłu ( jednoczesne uszkodzenie obu uszczelnień narazie można pominąć ) .

Opublikowano

Ciśnienia mam pomierzone wszędzie .Bede na warsztacie to wstawię rozpiskę 

Tylko ze pomiar ciśnienia na rewersie F/R napewno było identyczne jak na pompie 

Opublikowano

Stan tarczek też jest bez wpływu , podjechanie ząbki w koszu też ( bo trochę im brakuje do nominału ) . Ja bym sprawdził stan tłoków w rewersie . Oznaczenie punktów pomiarowych rewersu to F ,R .


W takim razie może jest zacięty jakiś zawór w płycie lub uszczelka między płytą a skrzynią .

Opublikowano

Moim zdaniem gdyby to uszczelniacz tłoka przepuszczał , to ciśnienie by spadło w całym układzie i byłby komunikat o niskim ciśnieniu systemowym , czego nie potwierdza wynik pomiaru ciśnienia systemowego które wykonałeś .

Opublikowano

Chodzi o te na płycie sterującej ? Niby wszystko okej  jedyne co mi się nie podoba to wałek wyjściowy z power quada co łączy ze zwykła skrzynia . Tam mam zjedzone żeby i tam uszczelniacze słabe są. 

D63AEEC3-74D5-47F6-9C25-EB372B189C42.jpeg

Opublikowano

Napęd , blokada dyfra i wom też są zasilane z tej samej pompy , tylko że u Ciebie ciśnienie systemowe jest ok . Szkoda że rozebrałeś skrzynię przed sprawdzeniem wszystkiego .

Opublikowano

Ogólnie to było mierzone i miała jechać do mechanika bo kazał mi ja wymontować . Bo niby pierścienie na koszach . Ale kupiłem ciągnik bo robota była . I teraz tak wyciagnelem i mówię a zajrzę sobie zrobie to zrobie . 

Mam jesZcze pytanie odnoście jakiego kleju do gwintów użyć hmm 

Opublikowano

Twoim zdaniem pęknięta sprwezyna w tym zaworze miała by wpływ na ciśnienie na polbiegach ? Mam jeszcze zawór od sprzęgła bodajże . Bo pod tez zawór idzie dźwigienka do sprzęgła i mam w zaworze wytarta dziurę 

Opublikowano

Przy takich uszkodzeniach , to niewiadomo gdzie ten olej z tego zaworu sprzęgła płynie co może dać różne dziwne objawy . Hydraulika w tych skrzyniach jest dość skomplikowana i nim olej zasili któreś sprzęgło to musi zadziałać sporą część zaworów .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v