Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

posiadam m5111 od niedawna, 250h na liczniku puki co bez awarii.moje dotychczasowe spostrzeżenia,zacznę od silnika moc 114,8km brutto,106,9 netto jak podaje producent to można włożyć między bajki , przy 1600-1800 obr/min co gwarantuje spalanie na rozsądnym poziomie to ja czuję 85 max 90 km, a wiem co mówię bo pracowałem różnymi ciągnikami.spalanie w orce unia 3x40 zx 3/4 klasa ,w zależności od zwięzłości gleby  6 -8,5 km/h 14-24 l/hektar.talerzówka 2,5m 10-12km/h 6-7 l/hektar.dpf wypala się co 15-20 mtg trwa to ok 17 min.dpf trzeba zdemontować przy regulacji zaworów zalecanej co 1000 mtg.rozdzielacz chydrauliki zewnętrznej nie trzyma ,serwis twierdzi że ten typ tak ma.skrzynia biegów na niektórych biegach strasznie chałasuję,i przy dodawaniu i ujmowaniu gazu bez obciążenia stuka jak był by tam jakiś luz,to samo przy włączaniu połówek.przycisk sprzęgła ok że jest ale za nim olej porządnie się rozgrzeje, to trzeba poczekać 2-3  sekundy od puszczenia przycisku za nim będzie ciąg. rewers ok. jakość materiałów na bocznych stabilizatorach ''odciągach'' od dolnych ramion  podnośnika, to całkowita porażka ,to samo dotyczy dolnego zaczepu.oświetlenie robocze to następna porażka, zamiast oświetlać jak największy obszar to świecą punktowo.kabina  całkiem przyzwoita, choć cięcie kosztów widać w wielu miejscach , na plus dobra ergonomia obsługi.wspomaganie kierownicy trochę dziwnie działa, bo po puszczeniu kierownicy kierownica porusza się jak bez wspomagania.zewnętrzna obsługa podnośnika odbywa się poprzez obrót pokrętłem na błotniku ok, tylko obsługa z wewnątrz porusza za pośrednictwem linki tym pokrętłem co powoduje dużo większy opór w poruszaniu dźwignią.może ktoś powie że się za bardzo czepiam ale jak wcześniej wspominałem pracowałem innymi ciągnikami  i wiem żę można pewne żeczy dopracować niewielkim kosztem i poprawić ogólny wizerunek.że by nie było że tylko narzekam to wspomnę o zaletach ,bardzo dobra zwrotność, pamięci obrotów silnika, okno dachowe,ciche i lekkie zamykanie drzwi, silnik jak nie jest mocno obciążony bardzo dobrze reaguje na gaz i dobrze się wkręca na obroty i jest cichy.

Opublikowano

posiadam M5111 115 KM od 3 lat przepracowane 2200 mth tak jak poprzednik pisze te 115 KM to można włożyć między bajki max dla mnie to 90 KM to jest ciągnik do lekkich prac nie do pługa nawet 3 skibowego,super skręt i lekko pracuje wspomaganie kabina ok dobra widoczność  fabrycznie miałem problem z czujnikami przy pedale hamulca na akcji serwisowej powymieniali podpore  i ok z lamp tylnych po pierwszej zimie poodpadały przewody elektryczne  od soli drogowej są fabrycznie zle zabezpieczone, dolny zaczep zabezpieczenie sworznia zawleczką z dołu porażka  kilka razy wypadł sworzeń i maszyna odjechała trzeba było rozwiercić otwór i skręcić śrubą.Trzeba pilnować wszystkich przeglądów tak jak to ma być to ciągnik pochodzi .Ja obecnie mam awarie sprzęgła rewersu tyle co po gwarancji.Osobiście do lekkich prac polecam do 1400 obrotów małe spalanie potem już gorzej.Natomiast jak chcesz orać i z agregatem pracować  odradzam szukałbym coś innego.Serwis Kuboty to się dopiero uczy nie maja pojęcia o jednych rzeczach przynajmniej narazie

Opublikowano

Witam posiadam M5111 od 2017 roku przepracowane 3400h największy problem to kosz sprzęgłowy rozsypujące się koszyczki w łożyskach kosz już był dwa razy remontowany na drugim remoncie wprowadzono zmianę konstrukcyjna zobaczymy ile to pochodzi,drugi problem to podnośnik tylni a mianowicie górny zatrzep pod śrubę centralna ,sworzeń jest zakolkowany w obudowie i zatrzepie ruch tego zatrzepu to 5 mm według producenta dlatego jest ten płaskownik ogranicznik z dołu i trzeba tego pilnować żeby nie wygięło go bo jak prześpi się temat to kolek w obudowie rozrywa ucho i plecak do wymiany albo do spawania , ogólnie ciągnik zwrotny taki pomocniczy do lekkich prac w gospodarstwie problem jest też z chamulcem ręcznym tarczki się zetrą troszeczkę i nie ma ręcznego a nie ma możliwości podregulowania tego

Spalanie tego motoru ok nie ma tragedii tylko te 115KM nie wiem jak to producent podaje bo w rzeczywistości tyle nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
    • Przez sw_kamil
      Witam. Czy ktoś orientuje się w jakim formacie terminal tellus przyjmuje obrys pola? 
      Posiadam w programie xfarm dokładne obrysy pól, dwa pozostałe ciągniki przyjęły bez problemu a Kubota nie przyjmuje , a chciałbym w każdym ciągniki mieć identyczne granice pola 
    • Przez MF6190
      Witam,
      poszukuje instrukcji obsługi i instrukcji napraw do kuboty bulltra b1-17, muszę zdemontować przednią oś i wymieć sprzęgło, dlatego potrzebuje jakiejś instrukcji jak ustawić sprzęgło. Może ktoś ma jakąś literaturę do tego modelu i chce się podzielić albo wie gdzie mogę taką dostać. 
    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam minitraktor Kubota GL320 Grandel. Chciałbym w niedługim czasie wymienić kilka rzeczy.
      Dokładnie chodzi mi o wymianę oleju silnikowego, w przednim moście, hydrauliczny i w skrzyni biegów.
      Jakie muszę kupić do niego oleje oraz filtry? Co możecie polecić? Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Kubocik
      Witam,
      Zakupiłem nowy ciągnik Kubota - M4. Po zrobieniu trochę motogodzin chciałbym wrzucić mu nową mapę oraz odblokować biegi szosowe. Zadzwoniłem do firmy która się tym zajmuje a oni namawiają mnie bardzo na usunięcie filtrów cząstek stałych, w skrócie powiedzieli że filtry będą powodowały rozrzedzenie oleju przez resztki paliwa i będzie to osłabiało silnik.
      Co uważacie na ten temat? warto to usunąć? Nie będę miał problemów po usunięciu tego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v