Skocz do zawartości

Układ chłodzenia 1204 - spuszczanie wody


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

kilka miesięcy temu zakupiłem Ursusa 1204 wersja eksportowa od 6 lat w kraju.

Kabina z nagrzewnią w dachu.

Mam dwa pytania:

1. Jak to się dzieje że po odkręceniu korka w chłodnicy nie wylewa się woda skoro nagrzewnica jest na wysokości dachu a cały układ jest połączony?

2. W układzie jest obecnie woda i chciałem ją wymienić na płyn ale udało mi się znaleźć tylko kranik w bloku. Nie widzę kraniku przy chłodnicy oraz pytanie jak spuścić wodę z nagrzewnicy?

Z góry dziękuję za pomoc :)

Opublikowano

W bloku powinieneś mieć dwa kraniki, jeden gdzieś szukaj koło bagnetu od oleju a drugi szukaj przy spuścić oleju z miski olejowej, traktor zagrzej żeby Ci termostat puścił to wtedy cała woda powinna wylecieć

  • Thanks 1
Opublikowano

Jak pisał poprzednik jeden jest w bloku,drugi w misce olejowej koło spustu oleju.Ten drugi to u mnie nie jest kranik tylko śruba W chłodnicy nie ma kranika.
Żeby spuścić z nagrzewnicy chyba trzeba nastawić na grzanie i rozgrzać ciągnik.Wtedy powinno wszystko spłynąć .

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Z nagrzewnicy tak prosto nie zleci woda, bynaimniej ja tak miałem w 1222, bo te rurki ktoś mądry dał, że są lekko do góry i zostaje w nagrzewnicy woda i przyszedł mróz i ja rozsadziło, i musiałem dać do lutowania

Najlepiej zdjąć te węże co wchodzą do kabiny i w jednego dmuchnąć powietrzem, bo nowa nagrzewnica do tanich nie należy 

Edytowane przez pawelec1997
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v