Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, wymienialem dzis filter paliwowy i przewody paliwowe i tak sie zapowietrzyl ze nie moge dac rady, 2 godziny pompuje i wypuszczam srubka przy filtrze i ciagle pluje powietrze z paliwem juz 6 litrow paliwa zeszlo i nadal nic, ktos pomoze? moze gdzies nieszczelnosc

Opublikowano (edytowane)

Spróbuj pryskać plaka w kolektor dolotowy ale ktoś musi kręcić rozrusznikiem  i zaciągnie paliwo bo plak tak działa jak by dostawał paliwo i będzie na nim silnik chodził :)

Edytowane przez AgroTv
Opublikowano

od tak sie odkrecila? to sie stalo po wymianie filtra i przewodow wczesniej bylo ok

jeszcze moje spostrzezenie dlaczego podczas pompowanie reczna pompka nie napelnia sie ten maly filterek paliwem ten na przewodach paliwowych

Opublikowano

Jeżeli ciągnie powietrze a wcześniej nie było problemu to złe coś gdzieś dokręciłeś i ciągnie powietrze innego wyjścia nie ma. Może jakaś uszczelka się ułożyła źle lub podkładka puszcza powietrze. Ogólnie układ paliwowy w proximie to tragedia nie dziwie się że ludzie maja problemy z nim kuzyn też z tym walczy.

Opublikowano

wina filtra na przewodach paliwowych, slabo wogole pompka pompowala paliwo, ow filterek blokowal przeplyw paliwa a byl nowy zamowiony z zetor kalisz, bez filterka chodzi jak zegarek, chyba ten papier w srodku za gesty z reszta do diesla powinien byc z siatka, 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v