Polecane posty

adam18127    6

Panowie nie  mogę sobie poradzić z John 1640 mianowicie kupiony nowy rozdziałach ,2 sekcyjny warinskiego. Do  tura. Na niskich obrotach tur szarpie. Zastanawiam się czy musi być orginalny  rozdzielacz John  tur  2 stronego działania podłączony pod tylne wejście   powrót dany do tylu pod korek dławik założony na powrocie i nic nie daję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    7

zamieniałeś podłączenie do drugiego wyjścia ? , po co dławik ?, . J D ma układ hydrauliczny zamknięty może musi być  dedykowany do niego rozdzielacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Jeśli dławika nie było to szarpał cały czas na niskich czy wysokich zasilanie podłączony do tylu pod wejście hydrauliczne.  I też nie wiem czy musi być orginalny do niego rozdzielacz 

Lub poma nie wyrabia w skrzyni ponieważ jak zgasze ciagnik to u góry w zbiorniku pod  maską jak by się uzupełniało tak mi się wydaje , jeśli jest pompa slala to nie może napełnić zbiorniczka a że zbiornika 2 pompa główna zasila wszystko. Tylko że jak podnoszę tura to mogę skręcać czyli może jest dobra , nie wiem właśnie jak to rozwiązać

Edytowano przez adam18127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wicek    7

Ciśnienie oleju jest sterowane priorytetowo ,bodajże  najpierw na , podnośnik ,orbitrol , hamulce i dopiero na zewnątrz - ale się mogę mylić . Najlepiej byłoby podejrzeć u kogoś kto ma oryginalny tur   , w którym miejscu jest  podłączony.

Edytowano przez wicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Szarpie podnośnikiem też jak się rano zapali. I czasem też jak się pracuję to szarpie tak przerywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    7

może  brakuje oleju w zbiorniku  , sprawdź rano przed odpaleniem . Możliwe też że niektóre  sprężyny tłoczków w pompie są uszkodzone .

 

sprawdź ciśnienie na wyjściu

Edytowano przez wicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Tam miarki nie ma , zbiorniczek napełnia pompa którą jest w skrzyni.  Nie wiem teraz jest tak że zarpie mi przewodem na wyjściu jak np mam podczepiona przyczepę czy tura jakie ma ciśnienie 180 ?

Edytowano przez adam18127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    7

tak 180 .odkręć korek od zbiornika i sprawdź ile jest . zacznij od tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Witam, 
      Kupiłem ostatnio John deere 1640 i mam z nim kilka problemów. Ciężko mi dojść z elektryka. Chodzi o to że nie reaguje na tą stacyjka po prawej do odpalania i świec. Myślałem ze jest zepsuta i nawet kupiłem nowa ale to nie pomogło. Może ktoś pomoże. Może jest coś źle podpięte? Te 2 czerwone kable gdy się złączy to wtedy odpala. 

      Po 2: do czego są te przekaźniki obok bezpieczników? Nie brakuje tam jednego? 

      3 czy bezpieczniki są w dobra stronę? 


    • Przez damiano009
      Witam. Ściągał ktoś kabine w John Deere 1640? kabina sg2. Czy jest dużo roboty z tym? Na co trzeba uważać? Z czym jest najwięcej roboty? Muszę zdjąć kabinę żeby dostać się do skrzyni. Nie wchodzi drugi bieg.
    • Przez MarekB1
      Witam wszystkich .
      Mam takie pytanie . Chciałem kupić  JD2130 z 1975r, po rozmowie z sprzedającym powiedział że  ilość biegów 4 polowe, 4 szosowe i 4 wsteczne . Choć spoglądając na dane techniczne ( chyba że niepoprawnie odczytałem  jest podane (Liczba biegów przód + tył 8+4/16+8).
      Zaznaczem że JD to wersja 4x4 75kM
      Gdyby ktoś był tak uprzejmy i udzielił mi odpowiedzi byłbym bardzo wdzięczny.
       
    • Przez mustafakali
      Witam mam problem z podnośnikiem w john deere 2030 nie chce podnosić na zimnym jeszcze jakoś podnosi ale jak sie rozgrzeje to już kaplica wymieniłem filtry ale jest to samo prosze o pomoc
    • Przez Dawid2410
      Witam
      Mam problem odnośnie 3040.
      Maszyna zgasła na polu i ledwie udało się wrócić nią do domu.
      Początkowe objawy wyglądały na brak paliwa po zerknięciu do baku paliwa było wystarczająco dużo.
      Następnie zwróciłem uwagę na filtr paliwa i zaczęło się w nim zbierać powietrze, które dostaje się przewodem paliwowym. Przewód paliwowy jest cały i brak na nim jakichkolwiek uszkodzeń bądź wycieków. Czy ktoś może ma jakąś hipotezę co może powodować zapowietrzenie ?
      Pompka zasilająca u spodu jest trochę wilgotna od ropy ale ona chyba nie ma nic do rzeczy ?
      Dziękuję za wszelakie podpowiedzi co do usterki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj