Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaka pompa hydrauliczna do tej  babuni? Chodzi mi o wydajniejszą od standardowej 14/6. I jeszcze jedno: czy do wymiany muszę zwalać ramę (kiepskie dojście do króćców od dołu pompy)? Może jest inna możliwość odkręcenia tych rurek? Mam tuza i chyba kopania szykuje się w ciul...

Opublikowano
Dnia 5.11.2020 o 06:32, Buszmen11 napisał:

Jaka pompa hydrauliczna do tej  babuni? Chodzi mi o wydajniejszą od standardowej 14/6. I jeszcze jedno: czy do wymiany muszę zwalać ramę (kiepskie dojście do króćców od dołu pompy)? Może jest inna możliwość odkręcenia tych rurek? Mam tuza i chyba kopania szykuje się w ciul...i

I co znalazłeś wydajeniejsza pompę?

Opublikowano (edytowane)

P&P nie pasuje nic. Od żółtej mają inną średnicę otworu we flanszy, kierunek i rozstaw śrub jest taki sam. Wstawiłem jakiś włoski zamiennik oryginału, póki co podnosi bez gazowania, tylko wolno.

Chodzi o ten otwór pod zębatką

IMG_20220827_115410_209.jpg

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano
1 godzinę temu, Buszmen11 napisał:

P&P nie pasuje nic. Od żółtej mają inną średnicę otworu we flanszy, kierunek i rozstaw śrub jest taki sam. Wstawiłem jakiś włoski zamiennik oryginału, póki co podnosi bez gazowania, tylko wolno.

Chodzi o ten otwór pod zębatką

IMG_20220827_115410_209.jpg

A na jakim oleju jeździsz w skrzyni?

Opublikowano
20 minut temu, Buszmen11 napisał:

jasol Agricat 10w30

I żadnych problemów z tym olejem? Muszę u siebie na utto wymienic  10w40 bo chyba hipolu tam jest zalane. Może to sprawi że szybciej podnośnik będzie działał.

Opublikowano

Wszystkie ciągniki mam tym zalane tym olejem albo pomieszanym z 10w40. Przy wymianie pompki hamulcowej wymieniłem płyn na dot4, a co tam było wcześniej to nie mam pojęcia. Odnośnie bezpieczników to nie pomogę. W instalacji wiele rzeczy nie działa lub jest porozlaczane/pospinane na krótko. Schematu nie mam

Opublikowano

Też wymienię na tę utto bo na tym hipolu to strasznie wolno podnosi. Dużo gorzej niż c330. A pompę też jakis zamiennik wkładałem i po wymianie pompy bez zmian w szybkości podnoszenia.

Opublikowano
48 minut temu, Buszmen11 napisał:

Szybkość działania hydrauliki jest porównywalna do c360. To chyba największy ból tego ciągnika

Ciekawe czy tam gdzie pompy regenerują czy by nie zrobili jakoś wzmocnionej pompy o lepszej wydajności.

Opublikowano

Nie mam pojęcia. Kuzyn regenerował pompę w case 3 razy, potem kupił zamiennik bo co pół roku wywalało uszczelnienia. Tak że nawet nie rozważałem regeneracji. Podejrzewam że mając obie pompy w sklepie na półce zdecydowałbym się na zaadaptowanie tej z żółtej. Niestety wszystko jest na zamówienie i w ciemno nie brałem tamtej, nie wiedząc czy uda się ją wstawić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v