Skocz do zawartości

T-25 Pompa wspomagania kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,  od jakiegoś czasu mam założone wspomaganie zestaw kupiłem gotowy , i teraz zaczyna się ciężko skręcać , pytanie czy można wymienić pompę wspomagania na mocniejszą np Nsz14 albo Nsz16  i czy nie będzie później szarpać kierownicą jak za mocna pompa  ? 

Opublikowano
2 godziny temu, Stasiu84 napisał:

Witam,  od jakiegoś czasu mam założone wspomaganie zestaw kupiłem gotowy , i teraz zaczyna się ciężko skręcać , pytanie czy można wymienić pompę wspomagania na mocniejszą np Nsz14 albo Nsz16  i czy nie będzie później szarpać kierownicą jak za mocna pompa  ? 

pewny jesteś że pompa do wymiany a nie inna przyczyna?

Opublikowano

Czy na większych obrotach silnika jest lżej kręcić? Do takiego wspomagania to pompa musiałaby już być całkowity szrot żeby nie wyrabiała. Bardziej obstawiam orbitrol bo pewnie jakaś chińszczyzna. Sprawdź sobie jeszcze czy mechanicznie nic nie blokuje. Przodek w górę, wypnij siłownik i zobacz czy na zwrotnicach nie przyłapuje.

Opublikowano
Dnia 28.10.2020 o 15:30, mani51 napisał:

Czy na większych obrotach silnika jest lżej kręcić? Do takiego wspomagania to pompa musiałaby już być całkowity szrot żeby nie wyrabiała. Bardziej obstawiam orbitrol bo pewnie jakaś chińszczyzna. Sprawdź sobie jeszcze czy mechanicznie nic nie blokuje. Przodek w górę, wypnij siłownik i zobacz czy na zwrotnicach nie przyłapuje.

Posprawdzałem wszystko z odpiętym siłownikiem wszystko pracuje lekko , cały przód jest zrobiony na nowych tulejach u tokarza luzów nie ma , co do wspomagania to  chyba będzie to orbitrol pompę sprawdziłem na pusto ciężko się kręci to chyba dobra jest ,  ale zauważyłem w sezonie że bardzo grzeje się olej w tym układzie czy to tak powinno być ? , musiałem też zastosować pasek do napędu pompy zębaty bo inny się ślizgał przy pełnym skręcie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v