Skocz do zawartości

Przedni most Reno 133.14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Z góry przepraszam jak jest taki temat lub podobny ale nie przekopałem się przez wszystkie 77 stron a szukajka na tele nic nie pokazuje. Ale do rzeczy.

Potrzebuję pomocy przy rozbiórce przedniej osi w Reno. Mam rozebrane obie zwrotnice ale nie mogę wyjąć długiej półosi a mam do wymiany albo krzyżaki albo same łożyska i uszczelniacz na długiej półosi. Jak wyjąć te półosie?

Czy są one jakoś zabezpieczone w przednim moście? 

 

 

Opublikowano

W moim landini po odkręceniu Zwrotnic to obie półosie mogłem swobodnie wyjąć. U ciebie może jest zeger, najlepie geybyś w miał katalog bo może być kupa roboty na nic

Opublikowano

Jest seger w korpusie bardzo ciężko go zdjąć bo mało miejsca. Musisz go ścisnąć i pociągnąć do siebie i potem półoś lekko szarpnąć. Tylko nie wyciągaj  2 na raz bo będziesz musiał rozbierać przystawkę. Wpisz sobie remont przedniego napędu Renault 110 14 na YouTube i oglądaj od 4.25 min. Jak byś czegoś potrzebował to pisz 3 razy go rozbierałem i niema tam nic trudnego.

Tak odemnie wymieniaj wszystkie uszczelniacze na nowe nie ważne czy się poci czy nie i zakładaj corteco , właśnie dlatego ja go rozbierałem 3 razy. 

Opublikowano
blondynek2004 napisał:

Katalog mam ale w nim nic nie ma na temat jakiegoś zabezpieczenie półosi w moście. Chyba że jest jakieś zabezpieczenie w korpusie. Nie wiem a nie chcę pogarszać sytuacji.

Katalog masz w pdf czy papierowy?

Opublikowano
blondynek2004 napisał:

@krzykos pdf. Jest wszystko oprócz silnika ale i do silnika będę miał.

Dałbyś jakiś link albo wysłał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v