Skocz do zawartości

Renault 155.54 pompa wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.regenerował ktoś może pompę wtryskową w reni155.54 ?.( Pompa rzędowa Bosch) U mnie spadła moc , po wymianie końcówek wtryskiwaczy ( poprzednie lały okropnie) pompa chyba nie daje rady na nowych wtryskach , na wolnych obrotach silnik pracuje nierówno , na wyższych trochę lepiej.wtryski były powtórnie sprawdzone i jest ok ( ustawione na 220 bar) Popuszczając przewody od wtryskiwaczy na wolnych obrotach reakcja w kulturze pracy jest tylko na  pięciu cylindrach , zawory ustawione i ciśnienie na cylindrach ok.... Wie ktoś ile może wynieść regeneracja tej pompy?

IMG_20200305_164333.jpg

Opublikowano

Witam, również chciał bym oddać identyczną pompę do regeneracji i tak samo interesuje mnie orientacyjny koszt. Do tego słyszałem że trzeba ustawić pierwszy tłok silnika w GMP, i tu moje pytanie jak mam to zrobić bo nie ma w tej renówce okienka rewizyjnego przy kole zamachowym jak w c360 a rozrusznikiem chyba tak dokładnie tego nie zrobię. Od razu powiem ze dopiero się uczę i mogę co nieco nie wiedzieć ;)

Opublikowano
5 godzin temu, RAFALW napisał:

Witam.regenerował ktoś może pompę wtryskową w reni155.54 ?.( Pompa rzędowa Bosch) U mnie spadła moc , po wymianie końcówek wtryskiwaczy ( poprzednie lały okropnie) pompa chyba nie daje rady na nowych wtryskach , na wolnych obrotach silnik pracuje nierówno , na wyższych trochę lepiej.wtryski były powtórnie sprawdzone i jest ok ( ustawione na 220 bar) Popuszczając przewody od wtryskiwaczy na wolnych obrotach reakcja w kulturze pracy jest tylko na  pięciu cylindrach , zawory ustawione i ciśnienie na cylindrach ok.... Wie ktoś ile może wynieść regeneracja tej pompy?

IMG_20200305_164333.jpg

Na marginesie, jeśli masz stare końcówki wtryskiwaczy, to sobie lepiej zachowaj, bo te nowe boschowskie, ale robione u ruskich są lipne. Jednemu gościowi, w mercedesie po remoncie silnikowi brakowało mocy, i dopiero po regeneracji starych końcówek silnik chodził jak należy. Teraz nie kupi dobrych kóńcówek.

Opublikowano (edytowane)

sylwek23111 co Ty za nowe teorie opowiadasz , że nowe oryginalne końcówki  boscha są złe a stare dobre ?

 

Daj tą pompę i wtryski do Bosch Diesel Service i Ci zrobią że będzie trzymała parametry jak nowa.

Edytowane przez marekdron
Opublikowano

6 cylinder......wiem , wiem.    .....6 cylinder a właściwie pierwszy ........cylinder legenda w tym silniku

14 godzin temu, sylwek23111 napisał:

Na marginesie, jeśli masz stare końcówki wtryskiwaczy, to sobie lepiej zachowaj, bo te nowe boschowskie, ale robione u ruskich są lipne. Jednemu gościowi, w mercedesie po remoncie silnikowi brakowało mocy, i dopiero po regeneracji starych końcówek silnik chodził jak należy. Teraz nie kupi dobrych kóńcówek.

Stare miały taki luz że regeneracja nie wchodziła w grę i musiałem zakupić nowe

Opublikowano

Problem rozwiązany , odkręciła się podpora łożyska wałka z przodu pompy i przestawiał się kat wtrysku , pompa sprawdzona w warsztacie i wymagała tylko regulacji , obyło się bez dużych kosztów , po zamontowaniu silnik ożył , pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v