PoKo

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O PoKo

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam wszystkich, od jakiegoś czasu w ciągniku renault 155.54 zauważyłem że przedni napęd jest cały czas załączony nawet jak jest wyłączony. Jest to dosyć uciążliwe gdyż na asfalcie drę opony. W mniejszym posiadanym modelu napęd załącza się mechanicznie, tutaj podobno za załączanie odpowiada cewka elektryczna (niestety na tym nie znam się tak dobrze). Nie wiem za bardzo od czego zacząć, czytając podobne tematy na tej stronie dowiedziałem się że najczęściej jest to problem właśnie z tą cewką. Sprawdzałem za pomocą żarówki 12V i dwóch kabelków czy w ogóle dociera tam jakiś prąd, robiłem to przy włączonym przycisku i wyłączonym nawet przy uruchomionym silniku i jakby nic nie dociera ( rozłączona wiązka przed cewką -1-). Nie mam pomysłu gdzie dalej grzebać. Wstawię i oznaczę kilka zdjęć gdzie zaglądałem aby było wam łatwiej mi to wytłumaczyć. Zwrócę uwagę jeszcze na to że kontrolka od napędu nigdy nie działała (-2-). Przekaźnik (-5-) robi się ciepły po chwili gdy włączę przycisk (-4-). Czy napęd rozłącza się gdy olej płynie przewodem (-6-)? Dziękuje za możliwą pomoc.
  2. Witam, również chciał bym oddać identyczną pompę do regeneracji i tak samo interesuje mnie orientacyjny koszt. Do tego słyszałem że trzeba ustawić pierwszy tłok silnika w GMP, i tu moje pytanie jak mam to zrobić bo nie ma w tej renówce okienka rewizyjnego przy kole zamachowym jak w c360 a rozrusznikiem chyba tak dokładnie tego nie zrobię. Od razu powiem ze dopiero się uczę i mogę co nieco nie wiedzieć ;)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj