Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam pytanie o przeróbkę filtra paliwa na filtr puszkowy z MTZ , oryginalne filtry od T-25 są słabe często się ściskają ciągnik się zapowietrza i chciałem przerobić na podstawę z filtrem od MTZ  . Moje pytanie jest tylko jak gdzie podłączyć powrót z wtryskiwaczy przez śrubę z małym otworem [ ta co jest na środku filtrów ] a w zasadzie to jak ona działa może by można tego nie zakładać .

Znalazłem zdjęcia jak to w Rosji przerabiają i narysowałem jak ja chciałbym podłączyć  śrubę przelewu  tylko nie wiem czy to będzie dobrze,   z góry dzięki za odpowiedź 

img6145.jpg

Znalazłem jeszcze taką podstawę z filtrem może by tu dało się podłączyć te śrubę przelewową https://allegro.pl/oferta/korpus-podstawa-z-filtrem-paliwa-uniwersalny-9250974919

Opublikowano

Powrót z wtryskiwaczy podłącz do powrotu do zbiornika i powinno być dobrze. Ja zastosowałem podstawę filtra z jakiejś osobówki i już kilka lat tak śmiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v