Skocz do zawartości

Pilne !Problem z jazda do tyłu Renault 120.54.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
Opublikowano

u mojego kuzyna był taki problem że urwał sie wodzik w skrzyni i ciagnik sie zablokował ze nie dało sie jechać ani ciągnąć po zespawaniu wszystko ok

Opublikowano (edytowane)

120 om ale u ciebie  pewno coś się przegrzewa może cewka i sprawdz bezpiecznik koło sterownika czy jest dobre połączenie

Edytowane przez macherr
Opublikowano
niedzwiadek97 napisał:

@Aprilars125  Mam ten sam problem w 110.54 jeździ tylko na drugim półbiegu i nie cofa, powiesz jak udało Ci się to naprawić? 

Niestety nie, ciągnik sprzedałem. Napisz na priw co dokładnie się dzieje to może będę mógł pomóc

Opublikowano

Sprawdźcie czujniki prędkości skrzyni. Najprawdopodobniej one generują problem po rozgrzaniu. Wtedy system wchodzi w tryb serwisowy" jazdą tylko do przodu i tylko na 2 półbiegu" pozdrawiam 

Opublikowano

Kolego dzisiaj miałem nietypowy przypadek, po wysianiu 1h pszenicy traktor renault 133.54 tractonic wszedł w tryb awaryjny, działał tylko rewers ehr do przodu do tyłu nie reagował, po zjedzeniu obiadu 20min wszystko wróciło do normy. Pomrzesz? Ktoś?

Opublikowano
13 godzin temu, Kamil13354 napisał(a):

Kolego dzisiaj miałem nietypowy przypadek, po wysianiu 1h pszenicy traktor renault 133.54 tractonic wszedł w tryb awaryjny, działał tylko rewers ehr do przodu do tyłu nie reagował, po zjedzeniu obiadu 20min wszystko wróciło do normy. Pomrzesz? Ktoś?

 

U mnie w renaul temis 610x tak samo postoi pół godz i wszystko w porządku 

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, Kamil13354 napisał(a):

A elektrozawory sprawdzałeś cewki? Na skrzyni biegów?

Nie zaglądałem poniedzieli wezme sie wyczyszcze wszystko bo zawalone brudem. Podłogę odkręciłem i na tym zostalo

Opublikowano

Wymieniłem filtry i oleje. Dodam, że ciągnik stał 2tyg na dworze (dużo wilgoci). Po wymianie brak reakcji rewersu. Przeczyściłem wszystkie masy, do tego zdemontowałem i wyczyściłem elektrozawory, (zdemontowałem wyspę rozdzielacz) przy okazji wymiany oleju zajrzałem do skrzyni i silnika od spodu (demontaż misy). Przeczyściłem wszystkie wtyczki contact sprayem = traktor w trybie awaryjnym jedzie tylko do przodu, a jeszcze wcześniej nie ruszał z miejsca. Jest postęp, wymieniłem wszystkie bezpieczniki i aktualnie czekam na przekaźnik, który po przekręceniu zapłonu nie klika brak reakcji. Pomierzyłem oporność elektrozaworów 10,5 i 2,6środkowe. Volty 6 i 9 bez załączenia. Walczę dalej, jak coś dam znać. A jak u cb?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
    • Przez kamilTS
      Dzień dobry,
      Od niedawna jestem posiadaczem Renault 110.54 z rewersem elektrohydraulicznym. 
      Pojawił się lekki problem ze sprzęgłem. Wciskam sprzęgło i ciężko wchodzi bieg - tak jakby nie do końca zasprzęglił. Jak już bieg jest załączony to ciągnik jeździ w przód i w tył bez żadnych problemów. 
      Próbowałem odszukać jakiejś regulacji aby podciągnąć trochę to sprzęgło główne ale nie mogę nigdzie znaleźć ani linki ani dźwigni.
      Czy jest w tych ciągnikach regulacja sprzęgła, którą można szybko przeprowadzić (bez rozpoławiania ciągnika)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v