Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam New Hollanda m135 i przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni. Mam pytanie odnosnie tego gdzie w tym modelu znajduja korki zlewowe od oleju. Według instrukcji znajduje się on w pokrywie skrzyni i powinno się go mieścić około 80l. Ja wcześniej wypuściłem 40 litrów wężem od hydrauliki i odkręcając ten korek z myślą że resztę wypuszczę dołem już nic nie leciało. Jest tam może jeszcze jakiś korek spustowy jeszcze jeden którego nie mogę namierzyć? Czy po prostu było tak mało oleju w skrzyni? Raczej hydraulika nie dałbym rady spuscic całego oleju w skrzyni a odkręcając korek na dole nawet nic nie scieklo. Ktoś ma taki model i mógłby pomoc? 

Opublikowano

poprzedni model to ford 8x6x i fiat F Winner tego posiadam 

To korek jak pamiętam jest pod mostem na przystawce od przedniego napędu a drugi w tej przystawce co belki trzyma (ten wałek na dole) 

A oleju wchodzi ok 60 l

 

Przy okazji masz z prawej strony przed zwolnicą dwie pompy jedna od skrzyni i układu kierowniczego a druga od hydrauliki zewnętrznej i podnośnika , a pod nimi filtr w obudowie ssący ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v