Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli to ta sama skrzynia co w agrotronie, to błąd 34 oznacza że iż linia sterowania solenoidem Y3 ma zwarcie do masy. U mnie  większość problemów z błędami rozwiązuje spryskanie kostek połączeniowych preparatem do styków...

Opublikowano

Większość błędów w tym ciągniku jest interpretowana jako zwarcie do plusa albo do masy. U mnie kiedyś wyskakiwały codziennie jakieś błędy, za każdym razem inny numer. Porozpinałem całą instalacje i spryskałem preparatem do korozji konektorowej i już pół roku spokoju. Szczególnie te gniazda gdzie instalacja wchodzi do kabiny, u mnie jest to z tyłu po prawej stronie. 

Opublikowano (edytowane)

Musi to być zwarcie na kablach, czy może to być wina bezpośrednio czujnika? bo jak dociskam kostkę na czujniku(tym przy pedale sprzęgła) to jest dość luźna i błąd zmienia się z 66 na 65 lub 15.

 

 

Edytowane przez Saper95
Opublikowano

Może być gdzieś instalacja przetarta albo nie łączyć i stąd te problemy. U mnie się przetarły kable przy kierownicy, te od dźwigni rewersu i też błędy czujnika sprzęgła wysypywało. Nawet serwisant tego nie ogarnął. Sprawdź wszystkie kable i spryskaj jakimś preparatem do połączeń elektrycznych wszystkie kostki, u mnie to rozwiązuje 99% wszelkich problemów z błędami

błąd 15.jpg

błąd 65.jpg

błąd 66.jpg

Opublikowano

Ok dzięki. Mi ten błąd wyskoczył po umyciu ciągnika(starałem się nie myć przy kablach), więc u mnie problem będzie raczej na zewnątrz. Większość  złączek oczyściłem, ale nadal wyskakuje, muszę jeszcze dobrze kable przyjrzeć.

Opublikowano

Ok wczoraj pisałem .

A mam pytanie jeszcze czy po odpieciu tego czujnika z wtyczki . Nadal powinien  komunikat na centralce się pokazywać.  

Bo kupiłem nowy czujnik A chciałem się upewnić że to napewno ten czujnik .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v