Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

W załączonym zdjęciu tak wygląda poziom na zgaszonym silniku. Problem się pojawia podczas jazdy, pracy.. Ciągnik z turem poziom spada do tej czerwonej kreski, gdzie łyżka od ziemi jest  na poziomie 1 m. Za mała ilość oleju, zapowiedz awarii?

http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,000193C_53_20071211.html

http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001D29_53_20091017.html

Strony jasno nie podały  czy zimny  silnik lub podczas pracy pomiar. Obecnie mam zalane 50l.

http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001B62_53_20100923.html

Układ przekładniowy/hydrauliczny

 

- Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 16/16..............

49 l (12.9 U.S.gal.)

- Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 24/24..............

50 l (13.2 U.S.gal.)

- Przekładnia AutoQuad Plus, liczba biegów 24/24..............

50 l (13.2 U.S.gal.)

- Przekładnia AutoPowr..............

60 l (15.9 U.S.gal.)

- dodatkowo, z przekładnią biegów pełzających..............

1 l (0.3 U.S.gal.)

- dodatkowo, z napędem przednich kół..............

3 l (0.8 U.S.gal.)

- dodatkowo, z osią TLS..............

3 l (0.8 U.S.gal.)

- z dodatkowym zbiornikiem oleju..............

 

Czy błędem jak doleje 5-6 litrów? mam na myśli tsl napęd przedni? Da nam to 55+ i wyjdzie jak kolega niżej  w temacie.

 

14 l (3.7 U.S.gal.)

 

 

 

20200425_173120aa.jpg

Opublikowano

Poziom oleju sprawdza się na zgaszonym silniku. prawidłowy poziom oleju jest tak jak masz na zdjęciu. Nigdy się nie sprawdza oleju na odpalonym. ew podnieś ładowacz jakieś 50cm od ziemi i wtedy uzupełnij olej do takiego stanu co na zdjęciu.

Opublikowano

Co z poziomem jeśli po odpaleniu ten poziom spada, że nie widać  wgl oleju w tej miarce? (czerwona kreska na zdjęciu).

Sam ładowacz minimalnie uniesiony do jazdy na prostym terenie ma taki spadek, a gdzie praca tylnego tuza..

Opublikowano

Jak na zgaszonym olej jest ok to daj sobie spokój wszystko jest ok. W środku przecież są pompy jakieś hydromotory do tego Koła zębate które jak zaczną się kręcić zabierają olej więc to na miarę nie będzie nigdy. 

Opublikowano

Pozwólcie że odgrzeje temat wszedłem nie dawno w posiadanie jd akurat przypadała wymiana oleju w skrzyni po wymianie oleju i filtrów na uruchomionym silniku robi się takie coś Co jest nie tak ? 

IMG_20221118_113911.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v