Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Bezpośrednio po wymianie wkładu filtra ciągnik odpalił. Przez przypadek dodałem po paru sekundach mu gazu i samoczynnie zgasł. Po przekręceniu kluczyka słychać wyraźnie pracę pompki paliwowej. Odkręcałem śrubkę, która znajduje się nad odstojnikiem, przekręcałem zapłon, ale nie było czuć, aby powietrze "uciekało". Finalnie nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu.  Silnik kręci i jest czuć, że nie dostaje paliwa. Przed wymianą nie było problemu z odpalaniem.

Jeśli ktoś ma sprawdzony pomysł, to proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki!

 

Opublikowano

Wszystkie filtry wymieniałeś czy tylko główny? Ile pracuje pompka po przekręceniu kluczyka? Masz jedną na silniku czy już dodatkową przy zbiorniku?

Opublikowano

Na górze podstawy filtra (tego dużego, głównego) masz wkręt na klucz ampulowy. poluzuj i czekaj aż paliwo zacznie lecieć. A ten metalowy mały przed pompką też wymieniałeś?

Opublikowano

Mały też wymieniałem. Po tym jak spuściłem paliwo z odstojnika, bo był syf na dole, pompka już nie chce nabić powtórnie paliwa. Odkręciłem wężyk od tego małego metalowego filtra, to na spokojnie dmuchnąłem do baku, nic nie było zatkane. A filtry mają korki od spodu.

Opublikowano

Pompka ssie przez ten mały na przewodzie pod kabiną a za nią masz odstojnik. Jeżeli masz go u góry pod maską to kiedy chciałeś spuścić syf mogło paliwo cofnąć się ze śmieciami do pompki. Jeżeli masz go nisko przy stopniu nad zbiornikiem to raczej nie. Jeżeli odstojnik masz wyżej to spróbuj zalać go do pełna żeby paliwo cofnęło się do pompki, może zassie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez D0miś
      Witam. Ostatnio podczas uprawy pola podnośnik przestał podnosić. na wyświetlaczu nie pokazuje żadnego błędu. Zamieniałem wtyczki od elektrozaworów też nic. z dwa razu udało się że podniósł ale strasznie powoli. ma może ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny? czy w najgorszym wypadku mogę podłączyć węże od siłowników pod dźwignię hydrauliki i tak sterować podnośnikiem? nic się nie stanie?
    • Przez Piterekk45
      Witam wszystkich czy byłaby dobra dusza i podesłała numer do fachowca który naprawia ciągniki nh serii 8340 rok 92 ???? Otóż nabyłem taki model i wyskoczył mi błąd e11 podczas jazdy i rozłączyło jazdę. Albo może ktoś miał podobny przypadek i mógłby mnie odpłatnie naprowadzić gdzie leży przyczyna (wiem co oznacza ten błąd zbyt niskie napięcie na potencjometr ) ogólnie wolałbym zawieźć i się do tego nie dotykać 
    • Przez mateusz1903
      Witam wszystkich. Pytanie moje brzmi czy warto kupić new Hollanda TG285 i czy są to dobre ciągniki. Wiem że silnik to cummins 8.3l więc na tej jednostce się raczej nie zawiodę skrzynia powerschift 18+4 więc też dobre z tego co wiem, ktoś jescze może coś dołożyć doradzić?
    • Przez Rendi19
      Witam, od niedawna jestem posiadaczem new hollanda t8040 i mam problem z podświetleniem zegarów w prawym słupku. Otóż kiedy ciągnik nie ma zapalonego żadnego światła podświetlenie działa, ale jak zapale światła mijania bądź lampy robocze całe podświetlenie gasnie a kontrolki przygasają. Co może być problemem? 
    • Przez macko25
      chciałbym się dowiedzieć opinie o tym ciagniku tej serii czy warto kupować jaka tu jest skrzynia i jakie spalanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v