Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam mam problem z paliwem do baku leje paliwo miód malina a powrotem wraca mętne. Miał może ktoś podobny problem. a mechaniki u których byłem wzięli kasy full a efektów brak śmieją się ze takich cudów nie ma. Pomocy 

Opublikowano

ale skąd wężyki nowe bak wyczyszczony a jak się syf robił tak się dalej robi . A na filtrze robi się jakby galareta taka biała a w baku mleko. Z chłodnicy nic nie  ubywa. 

Opublikowano

Nie ma takiej mozliwosci. Ma ktoś jakiś inny pomysl? Nawet w dystrybutorze filtry czyste. To ile by musiało być tego oprysku w bance? Nawet bak zarobiłem na kluczyk jak w ciężarowych mają. Bo myślałem że ktoś mi coś leje chyba tylko filtrem a trzecie oko nic niezarejestrowalo . Kogo się nie pytam to gadają że to niemożliwe żeby paliwo się samo psulo  

Opublikowano

Już był na serwisie wymienili ichłodnice paliwa i jeszcze nie długo to wszystko nowe by było kaske ładną wzieli a jak im się mówi że poprawy niema to mogą wziąć go ponownie ale na nową fakturę. Ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić 

Opublikowano

Problem nie rozwiązany nawet dałem je do zbadania ale nie wiem czy wierzyć bo z wyników wynika że to co w baku to niedługo lepsze niż na stacji ale dlaczego jest takie jakie jest to ni diabła nie wiedzą a jak na tym jedzie to staje pompki to nie długo  mogę sprzedawać 

Opublikowano

To już z tych ekologicznych sprzętów z ad blue?

Nie Ma opcji że coś popieprzona , jakieś przecieki i powrotem idzie do baku?

Tylko sugeruję bo się na tym nie znam.😉

Opublikowano

Klapa a paliwo gdzie trzymasz? Na dnie nic się nie osadza ??

u mnie w zbiorniki gdzieś tak pół metra od dna jakoś szło odróżnić jedna warstwę od drugiej. Na jakiejś grupie na fb tez ktoś coś takiego wstawiał . Jakieś paliwo lipne 

Opublikowano

No w tym dobrym już sprawdzałem i nic a to z ciągnika to mętne jak by z woda ale to nie to bo paliwo z woda jak ustanie to się rozdzieli a tu się nie rozdziela w baku to wygląda jak rosół z mlekiem jak spuściłem to w słoiku jest mętne a na dnie jakieś biały tłusty osad 

Opublikowano

Jak mleko to olej z płynem, tylko ma jak do paliwa się dostać?

Popytaj forumowych mechaników

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v