Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam

Pracował ktoś dziś z GPS z korekcją DGPS? Siałem azot  3 dni temu i wczoraj i wszystko było ok natomiast dziś nie znalazło mi satelit korygujących do DGPS. Kolega coś ostatnio wspominał że na stronie Mullera widział kalendarz i że w najbliższym czasie ma być trochę problemów że co jakiś czas mają działać inne satelity korygujące...  potwierdzi to ktoś? Później podłączę jeszcze antenę AG-Star bo rano siałem na "oryginalnej" CNH AG-372

Edytowane przez alvaroalvaro78
  • Root Admin
Opublikowano

Co chwila są jakieś zmiany, warto wgrywać nowe oprogramowanie i mieć ustawione parametry satelitów na auto.
Tez już kiedyś tak miałem ze zajechałem w pole a tu nie ma korekcji - warto też być na newsletterach tych firm, bo często wysyłają info z wyprzedzeniem ze będą jakieś zmiany parametrów sygnału.

  • Root Admin
Opublikowano
Przed chwilą, alvaroalvaro78 napisał:

W ori nawigacji CNH nie wystawisz "na auto"

Dziwne, bo CNH z tego co wiem leci na Trimblu, a ja mam Trimbla i jest opcja auto, chyba ze to jest tylko dla tych dodatkowych korekcji typu RTX, bo ja na nich jeżdżę.

Opublikowano

Wiosną zeszłego roku w nawigacjach Muller z autotruck trzeba było wgrywać nowe oprogramowanie bo nic nie działało a od momentu połączenia z trimble  to już nie ta firma

Opublikowano

EGNOS zmienia satelity. Obecnie pracujące to PRN 126 i PRN 123.
W Trimble powinno. być ustawione 126 włącz a 123 śledź kondycję. Reszta  wyłączona .

Poleca systemy GPS Raven. z możliwością zdalnej pomocy przez modem lub skarcona .Obecnie jest super promocja na systemy prowadzenia z wyświetlaczami -25% od cen fabrycznych.

Opublikowano
Dnia 28.02.2020 o 10:03, alvaroalvaro78 napisał:

Witam

Pracował ktoś dziś z GPS z korekcją DGPS? Siałem azot  3 dni temu i wczoraj i wszystko było ok natomiast dziś nie znalazło mi satelit korygujących do DGPS. Kolega coś ostatnio wspominał że na stronie Mullera widział kalendarz i że w najbliższym czasie ma być trochę problemów że co jakiś czas mają działać inne satelity korygujące...  potwierdzi to ktoś? Później podłączę jeszcze antenę AG-Star bo rano siałem na "oryginalnej" CNH AG-372

Tu masz info o pracujących satelita h korekcyjnych EGNOS:

https://egnos-user-support.essp-sas.eu/new_egnos_ops/egnos_system_realtime

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Moscov
      Witam serdecznie, poszukuje jakiegoś patentu na tanią nawigację do ciągnika kropka Nie potrzebuję rtk i tym podobnych, potrzebuje jej wyłącznie do opryskiwacza i rozsiewacza. 
      Posiadam tablet z Windowsem, co więcej potrzeba żeby ogarnąć coś sensownego? 
      Będę z góry wdzięczny za odpowiedzi 
    • Przez tomaszecki
      Czy ktoś kupował i użytkuje nawigacje z aliexpres, czy w ogóle da się tam coś sensownego kupić?
    • Przez wajdek85
      Szukam najtańszej nawigacji do ciagnika. Potrzebna mi przy rozsiewaniu nawozu, więc dokładność nawet 0.5m wystarczy.
      Używa ktoś może Ricoel TG-7R ?
      Możecie coś innego polecić?
       
    • Przez Detonator220
      ss
    • Przez Detonator220
      Cześć,
      Potrzebuję Waszej opinii i doświadczeń.
      Mam ciągnik New Holland T7.215S, nieprzygotowany fabrycznie pod prowadzenie hydrauliczne (brak Autoguidance Ready Kit).
      Zastanawiam się nad rozbudową o pełną nawigację hydrauliczną, ponieważ:
      👉 W drugim ciągniku (T7.210) mam FJDynamics z elektrycznym wspomaganiem i... niestety jestem bardzo rozczarowany.
      Kręci kierownicą jak szalony, robi „szlaczki”, reaguje z opóźnieniem i jest po prostu niedokładny – nawet po wielu kalibracjach.
      Obecnie znalazłem okazję: używany zestaw Trimble XCN-1050 + NAV-900 z aktywacjami hydrauliki + RTX, ale mój T7.215S potrzebuje wtedy jeszcze całego zestawu hydraulicznego.
      💸 Całościowy koszt wyjdzie około 45–50 tys. zł, a za samą elektrykę byłoby ~30 tys., ale boję się powtórki z FJD.
      🔹 Czy warto inwestować w hydraulikę do T7.215S?
      🔹 Czy ktoś przerabiał taki temat od zera (bez fabrycznego przygotowania)?
      🔹 Jakie są Wasze doświadczenia z NAV-900 i XCN-1050 na hydraulice?
      Będę wdzięczny za każdą opinię – nie chcę znów się wkopać w system, który nie dowozi w polu.
      Dzięki z góry za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v