Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z case mx, po zakupie ciagnika okazalo sie ze poprawnie nie dziala hydraulika. Wywrocil przyczepe i nie chce opuscic dzieje sie tak ze wszystkimi gniazdami. Naciskajc kulki w gniezdzie czuc cisnienie.

Opublikowano

ile sekcji masz ? Masz normalnie na dźwigienki ? To nie wszystkie sekcje są z pływającą czyli swobodnym spływem , dają przeważnie 1 sekcję z pływającą pozycją jak więcej (3-4 sekcje są ) to 2 pływające 

Sprawdź na zgaszonym jak działa na środku zawsze masz blokowane ,

w przód czy tył -dajesz ciśnienie na jedno gniazdo a na drugie spływ 

 

A jak masz sekcję ze swobodnym spływem to dźwigni musi się sama zablokować /zatrzymać w pozycji do przodu czy do tyłu zależnie jak nastawione 

a jak się nie zblokuje w drugiej pozycji to nie masz tego swobodnego spływu 

Opublikowano
12 minut temu, sebe1033 napisał:

ile sekcji masz ? Masz normalnie na dźwigienki ? To nie wszystkie sekcje są z pływającą czyli swobodnym spływem , dają przeważnie 1 sekcję z pływającą pozycją jak więcej (3-4 sekcje są ) to 2 pływające 

Sprawdź na zgaszonym jak działa na środku zawsze masz blokowane ,

w przód czy tył -dajesz ciśnienie na jedno gniazdo a na drugie spływ 

 

A jak masz sekcję ze swobodnym spływem to dźwigni musi się sama zablokować /zatrzymać w pozycji do przodu czy do tyłu zależnie jak nastawione 

a jak się nie zblokuje w drugiej pozycji to nie masz tego swobodnego spływu 

3 sekcje, jedna ze swobodnym splywem. Sa dzwigienki i linki. Na zgaszonym trzyma tak samo, nic nie opusci.

Opublikowano (edytowane)

i ta na swobodnym spływie jak dasz dźwignie na opuszczanie to dalej ciśnienie nabite ?

A weź zgaś i wszystkie dźwignie poruszaj no sekundę potrzymaj , i powinno każde gniazdo być bez ciśnienia 

 

 

Edytowane przez sebe1033
Opublikowano
5 minut temu, sebe1033 napisał:

i ta na swobodnym spływie jak dasz dźwignie na opuszczanie to dalej ciśnienie nabite ?

A weź zgaś i wszystkie dźwignie poruszaj no sekundę potrzymaj , i powinno każde gniazdo być bez ciśnienia 

 

 

 Tak nabite ciagle 

Opublikowano

Były pokryte jeszcze nie korozją ale śniedzią , na moje oko były w porządku ale taką właśnie radę dostałem tu na forum , wymieniłem na nówki i zadziałało .

Opublikowano
28 minut temu, pepe2 napisał:

Były pokryte jeszcze nie korozją ale śniedzią , na moje oko były w porządku ale taką właśnie radę dostałem tu na forum , wymieniłem na nówki i zadziałało .

Ale zeby wszystkie?

Opublikowano

Na dźwigniach nie ma zbyt dużego luzu? Opuszczanie powinno być w pozycji max do przodu, jak będzie za duży luz to dźwignia nie będzie na właściwej pozycji, nawet na zdjęciach na olx widać w niektórych ciągnikach powycinane plastiki przy hydraulice

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez radek5314
      Czy ktos moze polecic dobra chemie do mycia ciagnikow i maszyn  przed zima, cos mniej zracego niz Dimer, chodzi tu o zaschniete błoto?
    • Przez SluUrs
      Witam, proszę o podowiedź, jak samemu opóźnić kąt wtrysku w Renault 651
      pompa rotacyjna w silniku MWM
      Prawdopodobnie jak odkręciłam koło zamochowe przy kole pasowym, to przestawił się.kąt wtrysku. Traktor nieodpala
    • Przez niesmialy83
      Witam. 
      Więc ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . 



    • Przez ZetorekXd
      Witam. Oferuję profesjonalną diagnostykę i naprawę bieżącą (szybkie tematy) oraz długotrwałe (silniki, skrzynie itp. "po wcześniejszej weryfikacji, do dogadania") maszyn rolniczych maszyn takich jak np. Fendt, Massey Ferguson, Case, New Holland, Claas, Valtra, Steyr, John Deere, Kubota, Deutz-Fahr, Same, Lamborghini, itp. Możliwość pomocy w zakupie ciągnika. Nr tel. 517 594 725 lub napisz do mnie. Pozdrawiam.
    • Przez Mateusz100
      Witam posiadam manitou MLT 634-120 LSU z roku 2012 zakupiłem niedawno. Zauważyłem że wskaźnik paliwa nie działa czy ktos moze pomóc gdzie szukać przyczyny? Sam zegar do wymiany czy moze w zbiorniku jest pływak? Czujnik poziomu? Próbowałem wstępnie ogladac zbiornik paliwa ale nie dostrzegam nigdzie pływaka gdzie on mozę być jeśli takowy jest? Czy jakieś kostki elektryczne tylko gdzie ? Jest jakiś przekaźnik do tego albo bezpiecznik to bym sprawdził ? I jeszcze jedno przy cofaniu powinien załączać sie sugnałcofania dotarłem już do tego ze ten brzęczyk powinien być z tył€ za klapa z napisem manitou coś tam jest przykręcone i kostka dochodzi hmm tylko dlaczego nie działa do tego też jest jakis przekźnik bezpiecznik zabezpiecza to jakiś? Bardzo prosze o jakieś wskazówki pomoc wiem ze wielu z was posada takie maszyny jeździ ich w polsce kupa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v