Stachowy

Ostrówek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ostrówek K162
Stachowy    3

Witam!

ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.

i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.

czekam na opinie pozdrawaiam xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli do załadunku to lepiej kupić ostrówka co do przerobienia go to raczej będzie trudno . Udźwig jest około 1.5 tony to spokojnie przy takim udźwigu jeszcze muszą być dobre oponu bo chugowe zaraz strzelą. Moim zdaniem jak jest koparkoładowarka to lepiej to zostawić i tego nie przerabiać .  bo nie warto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachowy    3

aha. ale tylna lyzke pasuje odpiac bo jednak troche wadzic bedzie. jakos umocowac konkretna przeciwwage jakis zaczep zamiast lyzki z przodu chwytak i c360 do bele by byl lepszy nic co inne xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stachowy    3

no tak ale kupic tura za 7 tysiecy do tego jeszcze ursusa to sie robia duze kwoty a ostrowka do 12 tyskow kupi do tego pare groszy by mial ze zlomu z tylnej lyzki. a 60 z tego co wiem ciezko ma przy belach z sianokiszonki. w ostrowku byla by rama no i udzwig pozadny..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ostrówek ma inny przedni most i jakieś przeróbki z tyłem żeby dokładać ramiona do tuzu to zdecydowanie odpada on ma daleko wysuniętą rame poprostu żadnej maszyny nie dało by się podpiąć i te 1.5 tony udźwigu to jest razem z łyżką czyli że tak powiem łyżką można by podnieść 1.5 tony bo do ładowaczy czołowych to udźwig podają samej ramy bez łyżki(chyba) no i oczywiście wspomaganie wspaniała sprawa. I sam na własne oczy widziałaem jak od 60-siątki przednie koło odskoczyło jak koleś jechał :) ( ciągnik nie jest pomyślany do ładowacza czołowego i bez nego przednie mosty wysiadają a co dopiero z) Aha a wałek jest tylko żę jest do niego pompa podpięta ( w starszych modelach bo w nowszych to już na przodzie jest pompa)


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachowy    3

aha no ale zrobic na tyl balascik z zaczepem i po bele mozna smigac z wozem czy przyczepa. w sumie to bylby to tylko ciagnik jako ladowarka bo jak nie da rady podczepic nic to w polu nie zrobi a tak dobry tur, wspomaganie no i szybkosc podawania pompy olejowej. i tanim kosztem moza miec nie kiepski sprzet do obornika czy wozenia bel ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Wszystko jest możliwe do przerobienia, kwestia tylko za ile.

Jeśli nie potrzebujesz aż tak bardzo ciągnika to ostrówek się nada, bo jeśli chcesz mieć też ciągnik, to przeróbka może być nie opłacalna.

Jeszcze przed chwilą na allegro był na sprzedaż ostrówek, który zamiast ramienia z tylu miał taką betonową płytę i na niej zaczep automat.


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachowy    3

no to takie cudenko bylo by idealne zaczepik na tyle z produ przerobic uchwyt zeby pasowaly fabryczne ladowacze i na pole ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumin    0

A czy da się założyć chwytak do bel do ostrówka?I jakieś przeróbki? , jak tak to proszę napisać co trzeba przerobić.


"Kto gówno sieje, ten gówno zbiera..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 owszem ale jedną sekcje więcej podpiąć to nie prolem w ostrówku są wyjścia dodatkowe do ydrauliki więc to tlyko formalnośc  można przedłużyć ramę i zamontować ładowacz wszystko da się zrobić a i jeszcze jedno  ostrówek przy ładowaniu jest dużo silniejszy od 60 tki bo ma inne przełożenie tak zwane do pchania a nie do ciągnięcia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Tylko weźcie pod uwage to że ostrówek podobno waży 5 ton (mam ostrówka ale nie sprawdzałem 4x4 olej w ramie gruby dach radio nawiewy oświetlenie robocze otwierana łyżka budowlana, taka troche samoróbka ale super sie nim jeździ na alledrogo kupiłem za 22 tyś jakby to kogoś obchodziło) wracając do tematu :) jakieś wojaże ostrówkiem z pełną przyczepą bel jeszcze by przeszło po równym terenie ale z dwie przyczepy to już czarno to widze ( on ma za mały silnik żeby ciągnąć własne 4 litery a co dopiero jeszcze przyczepe ) z tą mocą to wygląda tak albo na koła tak z biedą albo hydraulika a żeby grzebnąć kołem i np. łyżką w tym samym czasie manewrować to jest zdecydowanie za mała moc , grzebnąć grzebnie na 1 może 2 ale 3 już nie grzebnie a co dopiero hydraulika . i z sekcjami nie ma problemu nie wiem jak się one nazywają te rozdzielacze ale one są tak zbudowane że tylko sie przykręca następne tak jakby w zasadzie bez ograniczeń ja mma 3 rozdzielacze do przodu tył normalnie 4 + 2 na podpory , i z chwytakiem do bel nie było by żadnego problemu czy z inną przystawką poprostu mówisz że to ma być do ostrówka i Ci zrobią do ostrówka a nie na euro ramke.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachowy    3

no to nawet ale jako ladowacz o niebo lepszy niz 6-tka z turem. i jawet juz by nie musial tak ciagac pojechalo by sie 2 ciagnikiem z przyczepa i juz ale ladowanie jak marzenie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ładowanie tak bez problemu dwie bele sianokiszonki na raz zdejmie , ogólnie wytrzymały sprzęt i w naprawie nie zbyt skomplikowany.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bies11kgr    5

aha no ale zrobic na tyl balascik z zaczepem i po bele mozna smigac z wozem czy przyczepa. w sumie to bylby to tylko ciagnik jako ladowarka bo jak nie da rady podczepic nic to w polu nie zrobi a tak dobry tur, wspomaganie no i szybkosc podawania pompy olejowej. i tanim kosztem moza miec nie kiepski sprzet do obornika czy wozenia bel ;]

wiesz ja mam tura przy c360 ale kupuje ładowarke poniewaz ciagniczkiem ciagniesz przyczepy a ładowarka rozładowujesz.ja bym wział ostrówka bo zaczep mozesz do niego jakis zrobic a 2sprawa ze zakopiesz sie czy cos zawsze ma cie kto wyciagnac .wiedz jedno ze tur rozwala kazdy ciagnik wiem cos o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Jeżeli mogę wtrącic swoje 3 grosze to powiem tylko że ja bym nie zdejmował tylnego wysięgnika, posunąc na szynach wieże na bok i złożyc ją za kabiną i niech sobie tam siedzi, zawsze może się przydac i balast będzie, jak zrobisz beton na balast czy cos, to również będzie ci to do tyłu wystawac. Zaczep można jakiś zmajstrowac pod szynami wysięgnika i ma to poniekąd racje bytu ...

 

Jest jeszcze kwestia mediów do przyczepy, o ile prąd zrobic to bułka z masłem to hamulec to nie takie proste, a skoro kolega wyżej pisze że on waży 4t + ewentualna przyczepa z ładunkiem to znając hamulce c - 360 to ewentualne hamowanie z góry może się skończyc nie wesoło ...

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

luknij na daty, bo chłopaki które o tym pisały może już nie żyją 

tak więc na darmo się  pocisz  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boo45    15

nie zakładając nowego tematu....czy ktoś dokładał do ostrówka napęd na przód? Zastanawiam się nad zakupem takiej maszyny. Z tego co wstępnie zauważyłem odnośnie kosztów to sam ostrówek około 15k napęd zakładając że od 60 zmieści sie około 8k do tego ramka adaptacyjna do narzędzi które posiadam około 1k plus elektrozawór na 3-sekcje ponizej 1k czyli do 25k maszyna do załadunku paszowozu wypychania obornika byłaby wsam raz. Pytanie tylko czy napęd np z robura zmieściłby się tam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian_
      Witam czy mógłby ktoś pomóc z ciśnieniem w oponach claas arion 510 cis 2011r 300kg obciążenia opony przód 380/70/28/ tył 520/70/38
    • Przez masterdigits
      Witam, poszukuję manuala do Fiata 780dt albo przynajmniej do silnika Fiat 8045.04 (IVECO). Jeśli nikt nie chciałby się podzielić książką to chciałbym się przynajmniej dowiedzieć trzech rzeczy:
      jaki jest moment dokręcania śrub głowicy jakie powinny być luzy zaworowe jakie ciśnienie na wtryskach. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie
    • Przez adek1695
      Witam!
      Mam pytanie miałem problem z wom-em kręcił się ale nie dawał mocy został wymieniony cały kosz oraz wężyk na hamulcu zostało poskładane teraz ani mocy ani sie wałek nie chce zazymać ma ktoś jakieś porady bo jestem zielony w temacie tego ciągnika rocznik 1984  góry dzięki za pomoc
    • Przez czaplo290
      Cześć Wszystkim
      Od niedawna jestem użytkownikiem Pronar 82sa. Mam z nim kilka problemów: 
      po skręceniu kół na maxa, przy lekkim oporze mogę nadal kręcić kierownicą (podczas skręcania myśle ze układ chodzi zbyt głośno ) olej jest w normie ale mam gdzieś wyciek i musze co jakis czas dolewać 
      drugim problem są hamulce , pedał nie jest miękki ale nie biorą od początku a jak już wcisnę go na maxa koła odrazu się blokują , czasami po odpuszczeniu koła puszczają dopiero po zatrzymaniu się ciągnika (poprzedni właściciel twierdził ze wymieniał hamulce ale nie umiał ich ustawić ) 
      trzeci problem to wskaźnik paliwa ,zatankowałem go pod korek działał normalnie , jakiś czas później cofałem pod górkę i zobaczyłem jak wskaźnik opadł aż poniżej pole wskazujące i teraz podnosi się lekko pod polem wskazującym i opada 
    • Przez Mariuszogi
      Potrzebuję informacji o ciągniku foton lovel 504
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj