Skocz do zawartości

Renault 68.12-Uszczelnienie wałka nad WOM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Kilka dni temu stałem się posiadaczem ciągnika renault 68.12 i mam taki problem cieknie olej z łożyska nad wałkiem wom niżej dodam zdjęcie.  Moje pytanie jest takie czy tam powinien być jakiś simering, czy może jakieś inne uszczelnienie ?

20191117_101745.jpg

Opublikowano

Nie spuszczałem  oleju, odkrecilem jedynie ten dekielel i z pod  tego łożyska płynie olej . Przed rozbieranie wydawało mi się że to z walka wom bo wypływa po walku . Ale po rozkreceniu zauwazykem ze to z pod tego lozyska 

Opublikowano

Coś za bardzo kombinujesz ☺ 

Pokrywa na być założona na masę uszczelniającą. A wałek ma być uszczelniony poprzez simering (oczywiście nowy) . I ma być sucho. Tutaj wielkiej filozofii nie ma 

Opublikowano

Po gwincie się na pewno nie leje , wydaje mi się że płynie z tego lozyska nad wałkiem , jak to przegrałem to olej płynął  właśnie stamtąd  .

Opublikowano

trzeba było uszczelkę czy sam silikon dokładnie nasmarować w 8 żeby ten górny wałek uszczelnić z każdej strony (w koło) , chyba że masz tą pokrywkę nie płaską tylko z kanałem z górnego wałka do dolnego ?

Opublikowano

Właśnie tak dziś zrobiłem wysmarowałem do okoła to łożysko zobaczymy czy to coś da. Nie ma tam żadnego przelewu jedynie w tej pokrywie jest wgłębienie.

Opublikowano

Witam, 

U mnie po odkreceniu tej pokrywy taki oto widok simering włożony sprężynką do zewnątrz. Od zakupu już z 5 lat do tej pory nie ciekło aż do teraz. Powiedzcie mi czy można tak wyciągnąć simering bez spuszczania oleju i zamontować nowy, po wjechaniu na górkę  tyłem. I kolejna sprawa gdzie dostać taką uszczelkę pod pokrywę w necie brak. traktor renault 80-32  93r. 

20210313_101231.jpg

20210313_101218.jpg

Opublikowano

Olej to niewiem czy masz taką górkę by nie poleciał , albo upuscić , albo jaką wywrotkę podczepi podnieść i przód w dół , 

A symmering wydłubiesz śrubokrętem tylko trzeba przebić go , Uszczelkę kupić ten no niepamiętam a'la papier na uszczelki i wyklepać , albo spróbować samą masą jak Dirko czy podobne . A była tu uszczelka?

Opublikowano
Dnia 15.03.2021 o 21:35, sebe1033 napisał:

Olej to niewiem czy masz taką górkę by nie poleciał , albo upuscić , albo jaką wywrotkę podczepi podnieść i przód w dół , 

A symmering wydłubiesz śrubokrętem tylko trzeba przebić go , Uszczelkę kupić ten no niepamiętam a'la papier na uszczelki i wyklepać , albo spróbować samą masą jak Dirko czy podobne . A była tu uszczelka?

Uszczelka była ale po odkreceniu porkrywy popękała jakaś taka cieniutka i krucha była nawet na zdj widać kawałek górny prawy róg. Też tak myślałem żeby podkładkę z tektury i sylikonu tochę. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v