Pkalicki05

Cielaki z Podlasia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pkalicki05    0
Witam czy jest ktos chetny z woj. podlaskiego na szukanie tam na miejscu cielakow tylko miesnych lub mieszanych jestem rolnikiem nie handlarzem

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomek0406    3

Podpinam sie pod pytaniem. Ktoś jest w stanie ogarnąć jakieś byczki lub jałówki? W sobotę mógłbym odebrać

Dnia 21.11.2019 o 10:25, Tomek0406 napisał:

Podpinam sie pod pytaniem. Ktoś jest w stanie ogarnąć jakieś byczki lub jałówki? W sobotę mógłbym odebrać

Jestem z pod siemiatycz niedaleko mnie w wiosce jest jaloszka mięsna

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"

• Przez mateus2222
      Ludzie co robicie z folią z sianokiszonek? Palicie? wyrzucacie na śmietnisko?? Czy może ktoś od was kupuje??? POMOCY!!!!
    • Przez Ferdek07
      Składaliście wnioski o nadanie longin i hasła do zgłaszania zwierząt jak wam to się podoba i co wpisać w rubryke o miejscu pobytu/utylizacji zwierząt padłych czy coś takiego taka rubryka jest :rolleyes:
    • Przez Ceres96
      Witam, czy dawał ktoś bolusy dla bydła samodzielnie? Jest to czynność dość skplikowana, czy w miarę możliwości prosta?
    • Przez petroszz
      W tym temacie wpisujcie targowiska gdzie można kupić/sprzedać cielaki/krowy/bydło i podawajcie lokalizacje.

Mnie osobiście interesują targowiska w Hajnówce, Kleszczelach. Kiedy się odbywają?
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje