Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Oglądałęm żeby kupić taki ciągnik i mam kilka niewiadomych 

Czy ten ciągnik ma wzmacniacz momentu/półbieg sprzedający twierdzi że nie ma 

Czy przy zmianie rewersu czuć dane położenie bo w tym co oglądałem   to dzwignia pracuje tak bardzo lekko 

Czy ma turbo bo ten nie ma 

Czy jest regulacja szybkości unoszenia tylnego TUZ bo podnosi dośc wolno 

Pytam dlatego o na stronie Konedata pisze że ma on turbo i połbieg 

Ale też zastanawia mnie czy ten rewers nie jest wyrobiony 

Dzieki 

Opublikowano

turbo to chyba te większe modele 9540 10540 a czy ten mniejszy to nie wiem moja 105 ma wzmacniacz podwójny, turbo Interkuler regulacje szybkości podnośnika Ale rewersu nie mam A jaka ma skrzynię 3 czy 4

Opublikowano

Poszperałem i tak 

jak jest rewers to nie ma połbiegu , skrzynia 4 

fajnie jak by sie ktos wypowiedział kto ma taki model z rewersem czy to tak luźno sie przełancza 

Pompa jest bez regulatora do turbo wiec pewnie nie ma turbo on ma cos 75km 

Naj jakiej zasadzie działa to pneumatyczne włączanie napedu psuje sie to ?? 

Ogólnie jakie bolaczki ma ten ciagnik , ??

 

Opublikowano

A skrzynia jak z trwałością oraz te pompy wałek też jest hydrauliczny 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v