Gość

Zetor 7540 kilka pytań

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam

Oglądałęm żeby kupić taki ciągnik i mam kilka niewiadomych 

Czy ten ciągnik ma wzmacniacz momentu/półbieg sprzedający twierdzi że nie ma 

Czy przy zmianie rewersu czuć dane położenie bo w tym co oglądałem   to dzwignia pracuje tak bardzo lekko 

Czy ma turbo bo ten nie ma 

Czy jest regulacja szybkości unoszenia tylnego TUZ bo podnosi dośc wolno 

Pytam dlatego o na stronie Konedata pisze że ma on turbo i połbieg 

Ale też zastanawia mnie czy ten rewers nie jest wyrobiony 

Dzieki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2469

turbo to chyba te większe modele 9540 10540 a czy ten mniejszy to nie wiem moja 105 ma wzmacniacz podwójny, turbo Interkuler regulacje szybkości podnośnika Ale rewersu nie mam A jaka ma skrzynię 3 czy 4


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Poszperałem i tak 

jak jest rewers to nie ma połbiegu , skrzynia 4 

fajnie jak by sie ktos wypowiedział kto ma taki model z rewersem czy to tak luźno sie przełancza 

Pompa jest bez regulatora do turbo wiec pewnie nie ma turbo on ma cos 75km 

Naj jakiej zasadzie działa to pneumatyczne włączanie napedu psuje sie to ?? 

Ogólnie jakie bolaczki ma ten ciagnik , ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy pneumatycznym załączaniu może paść elektrozawor ale niedrogi jest chyba 90zl lub manszeta ok 60zl a takto bez zastrzeżeń 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A skrzynia jak z trwałością oraz te pompy wałek też jest hydrauliczny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj