Skocz do zawartości

Siłownik wspomagania między kołami Zetor 6211


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam założony siłownik wzdłuż silnika nie ten oryginalny tylko zakładałem wspomaganie na orbitrol. Po jakimś czasie użytkowania są luzy na klinie od głównego wąsa na zwrotnicy dodatkowo nawet jak luzów nie było to ciężko uprowadzić go po drodze prosto lekko pływał. Moje pytanie do użytkowników zetorów ze wspomaganiem - siłownikiem między kołami takim jak mają oryginalnie np. Zetor 5320 ??? i czy np od zetor 5320 siłownik kompletny będzie pasował do Zetora 6211 z 93' ? Każda sugestia mile widziana.

Opublikowano

musisz zobaczyć wymiar jaki ma drążek poprzeczny i i jaki wychył mają wąsy i dopasować siłownik, całkiem możliwe że te elementy są takie same bo w zetorach tylko ulepszali a to o dobre zostawiali tak jak jest 

Opublikowano

Są aukcje z takimi siłownikami, zadzwoń, podaj wymiary osi i Ci dopasują jakiś siłownik. Tu ktoś dopasował od c385:

 

Opublikowano

tak tylko nim kupię kolejny chciałbym uzyskać opinie od użytkowników jak on się sprawuje czy jest np. efekt pływania ciągnika. Mam zetora bez miękkiego przodu na standardowym rozstawie. Jaki siłownik byłby dobry bo w sprzedaży są dwie długości?!

Opublikowano

jak nie skasujesz luzów to nie oczekuj,że ciągnik będzie szedł jak po sznurku !  Inna kwestia to orbitrol -jak masz  chińczyka za 400 zł to na drodze różne cuda mogą wychodzić

Opublikowano
3 godziny temu, DarekD napisał:

jak nie skasujesz luzów to nie oczekuj,że ciągnik będzie szedł jak po sznurku !  Inna kwestia to orbitrol -jak masz  chińczyka za 400 zł to na drodze różne cuda mogą wychodzić

Zakładając właśnie siłownik między koła automatycznie pozostałe luz bym skasował czyż nie. Chwili obecnej mam założone wspomaganie jak na zdjęciu. Orbitrol mam 100 Danfossa. Znajomy mówił że siłowniki tego typu same w sobie mają tendencje do ściągania w jedną stronę. A że te poprzeczne nie ale ile w tym prawdy? W nowszych modelach fabrycznie tak były montowane więc coś w tym musi być. Chyba że oprócz orbitrola w 5320 są jeszcze jakieś cuda które kontrolują trakcje.

 

Opublikowano
55 minut temu, jacus napisał:

a nie myslales o zalozeniu silownika w miejsce tlumika drgan tak jak mam  w 7745 ? 

W zetorach bez przedniego napędu nie ma tłumika drgań.

Opublikowano
6 godzin temu, leonardo111 napisał:

5340 cudów żadnych nie ma , tylko przedni most ma miejce żeby przykręcic siłownik

i przy słowniku dwustronnym nie ma żadnych problemów w prowadzeniu traktor po drodze idzie prosto ??

Opublikowano

a możesz zmierzyć ile wysuwa się siłownik na każdą stronę i wiesz może jaki jest orbitrol montowany na pierwszy montaż ewentualne zdjęcia mile widziane z góry dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez ziooober88
      Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika. Wymieniłem filtr oleju i zalałem nowy olej. Odpaliłem ciągnik i kręciłem w prawo i w lewo. I jakie wnioski? Jak kręcę w prawo to siłownik dochodzi ładnie do samego końca. Natomiast jak kręcę w lewo to przy samym końcu jest takie przełamanie mocne siłownika. Dlaczego tak się dzieje? Dodatkowo w momencie jak np koła są na wprost i kręcę w prawo i nagle chcę dać w lewo to jest takie przełamanie. Czemu tak się dzieje? Dodam, że kół nie ściąga ani w prawo ani w lewo. Gość od którego to kupiłem kazał kilka razy pokręcić w lewo i w prawo i ma być. Tylko moje stare wspomaganie działało dużo lepiej. Ktoś coś podpowie?
    • Przez szumrak
      Mam pytanie czy opłaca się montować elektryczne wspomaganie do ursusa c 330 bo jest tanie podug hydraulicznego 
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie jak ona ma być ustawiona? Bo pod tymi nakrętkami jest tam dwie śrubki, je jak odkręciłem to wykręciłem ten pierścień i pod nim jest następny i jak go dokręciłem delikatnie to kierownica ciężko się kręciła. Więc wróciłem do wersji pierwotnej. Interesuje mnie to czy tą tulejką pod nakrętkami można coś wykasować?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v