Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z mf 3080 zepsuł się uszczelniacz na siłowniku od podnośnika , siłownik został wyjęty waż który idzie do tego siłownika został zaślepiony parę razy nim jeździłem i wszytko działało ale gdy podłączyłem siłownik nie działają hamulce (w ogóle nie dochodzi olej do pompki hamulcowej)  siłowniki cały czas się zapowietrzają  i wspomaganie działa dobrze gdy się nim powoli kręci ale gdy chce szybciej skręcić to nie mogę bo ciężko idzie , nie wiem co to może być bo  przed  tym jak podłączyłem ten wąż od siłownika wszystko działało i teraz nie wiem czy poszła pompa czy wszystko się zapowietrzyło jeżeli tak to jak to odpowietrzyć , i jeszcze zauważyłem że gdy podnoszę podnośnik i jednocześnie skręcam to wspomaganie zaczyna działać gorzej ale gdy siłownik stanie wszytko jest dobrze miał ktoś podobny przypadek 

Opublikowano

A jaką masz pewność że po roku jest dalej odpowiednio drożny? jak masz to zmierz ciśnienie i będziesz wiedział, ale moim skromnym zdaniem stan oleju albo filtr bo podnośnik i wspomaganie nie mają nic ze sobą wspólnego prócz oleju i filtra skoro ono działa jak należy jak podnośnik nie podnosi to znaczy że wtedy ma odpowiednią ilość oleju do poprawnego działania więc nie bajeruj że wszystko jest tam w porządku

Opublikowano

kolejny problem jest taki że są spadki ciśnienia przy włączaniu przedniego napędu . womu i przyspieszacza jak się włącza któryś z tych rzeczy  to na sekundę zapala się  kontrolka od niskiego ciśnienia w skrzyni i czy może być to wina elektrozaworów może trzeba je wyczyścić lub wymienić uszczelki (przypuszczam że jakieś tam są) dodam że alterntator nie ładuje poprawnie czy słaby  prąd który dochodzi do elektrozaworów może powodować to że jest niskie ciśnienie w skrzyni 

Opublikowano

Jak nie ładuje to ehr nie będzie działać poprawnie, jak pompa daje prawidłowe ciśnienie to nie powinno szwankować weź zrób najpierw jedno później weź się za drugie bo nie zrobisz go nigdy jak jedno koliduje z drugi. Jak masz wątpliwości co do prądu podaj na elektrozawór bezpośrednio z aku. i będziesz wiedział czy jest ok poza tym można se zmierzyć wartość prądu idącego na elektrozawór jak masz wątpliwości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v