Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam kolegów , kupiłem Case CS 110 , ciągnik miał problemy przy odpaleniu na zimnym silniku poniżej temparatury na zewnątrz 0* , i był na moje oko mulowaty trochę ,  i od tego się zaczęło ... Wymontowalem pompę wtryskową i poszła do sprawdzenia , pompa ok wszystko elegancko , ale teraz problem z ustawieniem jej ponownie , ustawiałem wg. znaków i blokaz ciągnik za Chiny nie odpali dymi jak wściekły i nic , czyli nie to miejsce , cechy na pompie ok , blokada na kole zamachowym , i nic , nawet był na GMP ustawiony i pompa na cechy i nic, różne kombinacje były próbowane , i nic , czy ktoś z was ma skuteczny patent na zamontowanie i ustawienie pompy wtryskowej w silniku sisu ? 

Opublikowano

Według blokady na kole zamachowym i cech na pompie silnik nawet nie odpali , muszę fizycznie ustawić tłok w GMP oczywiście w te pozycje kiedy powinien dostać paliwo czyli jak na czwartym się mijaja zawory , i pompę sprawdzić czy aby na pewno sączyła tłoczyć paliwo gdy kreski na wirniku się pokrywają... 

Opublikowano (edytowane)

A powiedz mi jeśli możesz czy do ustawienia pomp rotacyjnych jest jakieś urządzenie czy coś , ustawiłem go jak pisałem ale po regulacji pompom , która już była na max na silnik przekręcona i chodził w miarę , ale chciałem przestawić jeszcze odrobinę żeby pompa była na środku tych podłużnych otworów i klapa , od tego momentu nie można trafić na właściwe ustawienie , pomimo że dosyć duża tolerancja jest na pompie to nawet przestawiając o trochę kilka mm na kole pasowym już nie idzie trafić żeby pracował jak należy a co ciekawe w ogóle chodzi tylko jak pompa jest dociśnięta że tak powiem do silnika ... Jak się nawet prochem przestawi dalej żeby właśnie to brakujące trochę złapać to nie da rady odpala ale jedynie jak pompa jest na max obrócona na silnik. Ręce opadają, żaden mechanik nie jest w stanie u nas tego zrobić a serwis Diesla który jest 45km ode mnie i twierdzi że potrafią to ustrojstwo ustawić ,  nie ma czasu żeby kogoś podesłać .

Ps. Ustawienie pompy na kreski i wału ma blokadę powiedzmy w tej pozycji która mam , i o 180* obracając silnik tez nie chodził ani tu ani o 180* dalej ...

Edytowane przez PronarekP5
Opublikowano (edytowane)

Pompa już opanowana,  na kole pasowym był jeszcze jeden mało widoczny znak i na nim jest ok, jedynie kłopotam się z problemem dosyć mocnego dymienia na czarno, wtryski po niedzieli pójdą do sprawdzenia, jednak ze mierzylem ciśnienie sprężania na cylindrach i jest na każdym ok 25 bar, +/-0.5bara, czy to dużo za mało? Nie wiem ile ten silnik powinien mieć, dodam że z odmy nie dymi wiadomo chucha coś tam, ale nie dymi. 

 

PS. Ciągnik już opanowany, końcówki wtryskiwaczy wszystkie nowe, ciągnik odżył i nie dymi, delikatny dymek przy ostrym dodaniu gazu lub gwałtownym przyspieszanie czyli jest już wszystko ok. 

Edytowane przez PronarekP5
Opublikowano

Najlepiej kręcić o alternator, tak też Pan z serwisu pomp wtryskowych doradzał i się sprawdza. Zakładasz na srobe na kole pasowym z alternatora klucz i możesz ręką dociskac pasek idzie elegancko nawet grzechotką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v