Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Zetor 9540 Problem z Hydrauliką

Ciągnik jeśli jest zimny trzeba około 10 minut gazować nie chce dźwigać tura ani nie reaguje tylni podnosnik 

Wałek kręci się na zimnym lecz gdy się zagrzeje wałek traci moc i przestaje się kręcić 

**Proszę O Pomoc **

Opublikowano

jeśłi idzie o pompę oleju to jak masz za gęsty olej to tak będzie dopóki się nie rozgrzeje zwłaszcza przy minusowych temperaturach , sprawdzałeś olej hipol miesza się z wodą, potem gdzieś zamarznie , w ciągniku mam utto  nie miesza się z wodą . A jak filtry niewiem jak masz w tym 9540 bo w 7211 to była przed pompą siatka jak się zabrudzi to zimny gęsty olej nie daje rady jest jeszcze drugi dokładny ale to już przelew idzie 

Z kolei w fiacie mam dokładny filtr przed pompą zimą jak zabrudzony nie przepuszcza oleju 

 

A wom to nw nawet jaki tam masz 

Opublikowano

Kolego problem o którym piszesz był już na tym forum poruszany . Jeśli chodzi o podnośnik a co za tym idzie  też tura to winny jest filtr ssący ( ten pod dekielkiem zabezpieczonym drutem) -ma po prostu za małą przepustowość  a jednocześnie  brakuje zaworu który by się otwierał jak filtr nie jest wstanie przesączyć zimnego oleju . W Forterrach już zmieniono ten filtr na dłuższy i o większej średnicy ,ale zmieniono też korpus tego filtr ,więc go nie ot tak nie założysz do 9540 . Ja dotoczyłem  przedłużenie do istniejącej obudowy i wstawiłem filtr od Forterry . Wcześniej ,zimą hydraulika też nie chciała chodzić .

Możesz na zimę go zupełnie wyjąć -ja przynajmniej tak robiłem .

Może być także u Ciebie problem z uszczelniaczem na pompie albo w tej całej przystawce .

Problem z wałkiem to raczej pompka wzmacniacza ,uszczelnienie kosza  ,tarczki albo zaworki w dekielku nad skrzynią  .  Jest w korpusie pompy wzmacniacza korek i musiałbyś zmierzyć ciśnienie na rozgrzanym oleju -od 10,5  do 13 atm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v