Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie
Opublikowano (edytowane)

Cześć, wymieniłem sprzęgło w case 1056xl 89r. Trochę roboty jest ponieważ trzeba cała kabinę podnosić do góry, w dachu po bokach są otwory w których wkręcić można śrubę 16. Wszystko trzeba porozkrecac i porozlaczac łącznie z ciegielkami od hydrauliki, dzwigniami zmiany biegów(mocowane są na kołki które trzeba wybić), dźwignią blokady tylnego mechanizmy roznicowego i wiele innych dupereli. Kabina podnosi się do góry a cała konsola wraz z kierownicą zostaje ale też trzeba ją podnieść osobno, od strony maski są kolorowe wtyczki konektorowe więc elektryka dosyć łatwo się rozlacza a potem nie ma problemu z pomyleniem się, od orbitrolu przewody hydrauliczne też trzeba rozkrecac, ogólnie całe maskę wraz z mocowaniami najlepiej zdemontować lepszy dostęp. Pozatym wszystkie rurki od hydrauliki paliwa itp, itd trzeba rozlaczyc przed rozjezdzaniem. Kabina jest mocowana na 4 poduszkach, gumawych. Jest z tym masę roboty. Potem jeszcze sprzęgło będziesz musiał rozkręcić i koło zamachowe. Robota dla amatora to parę ładnych dni i nie wszystko tak ładnie się odkreca i rozchodzi. Co do walka rewersu to jakaś bzdura, ze skrzyni wychodzą dwa walki, jeden w drugim jeden jest od napędu walka WOM a drugi od jazdy. Sorry za błędy pisze z telefonu.

 

PS. ale widzę na forum że ludzie wymieniają sprzęgło bez ściągania kabiny, cięzko potem tym podwójnym wałkiem z frezami trafić w tarczę, a tak z góry duży dekiel jest i można wszystko sprawdzić i się upewnić czy wszystko jest w porządku

Edytowane przez Niedzwiedziasty
dodatkowe informacje
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli zdecydujesz się na ściąganie kabiny, to przed tym radziłbym Ci sprawdzić ciśnienie na pompie w skrzyni, trzeba podłaczyć zegar w miejsce czujnika który się znajduję przy filtrze pod kabiną, niby taki od opryskiwacza może być. Nie pamiętam jakie ciśnienie ma być ale coś w granicy 17-20 bar minimum niby 7(nie jestem pewny sprawdz w innych źródłach mogę się mylić) Sprawdz po to ze jak masz pompę na wykończeniu to można ją wymienic (koszt koło 2,5 tys za nią) jak już kabine masz zdjętą, bo znajduje się ona zaraz pod deklem górnym skrzyni. Odpowiada ona za smarowanie całej skrzyni i prawidłowe działanie przedniego napędu, jak daje za małe cisnienie to może napęd się załaczać sam, ponieważ w przystawce tarczki są sciśnietę mechanicznie, a dziśnienie z pompy rozłacza napęd poprzez ich rozepchnięcie. Tak wyczytałem a jak naprawdę jest to nie wiem.

 

Sam walczę z elektromagnesem i zaworkiem bo mi się zacina przedni napęd i raz jest napęd raz nie ma, raz da się właczyć raz się nie da wyłączyć, masakra... Tarczki mam raczej dobre, całą wina lezy w tłoczku który popycha elektromagnes i który jest odbijany przez spręzynke....

 

 

Edytowane przez Niedzwiedziasty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v