Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, Marcin1158 napisał:

 

Silnik odpala?

W sterowniku silnika masz z grubsza 2 pamięci: flash (gdzie zapisany jest program sterujący pracą silnika) i eprom/E2P gdzie zapisane i aktualizowane są różne parametry.
Komunikat z deski informuje, że wystąpił błąd podczas zapisu/aktualizacji informacji w pamięci eprom.

W tym ciągniku masz sterownik Bosch EDC16UC40 - prosta i odporna konstrukcja.
Może być że sterownik jest zawilgocony i stąd takie problemy.
Bardzo rzadko się to zdarza, ale może też być, że po prostu jest problem z samą pamięcią. Fizycznie jest to układ ST95320 - sama pamięć jest śmiesznei tania. Można by zacząć od jej wymiany o ile stara da się odczytać.
Jeżeli jest problem z samym sterownikiem to można Twój sklonować do innego - używanego.

Edytowane przez AchimR
Opublikowano
7 godzin temu, AchimR napisał:

Silnik odpala?

W sterowniku silnika masz z grubsza 2 pamięci: flash (gdzie zapisany jest program sterujący pracą silnika) i eprom/E2P gdzie zapisane i aktualizowane są różne parametry.
Komunikat z deski informuje, że wystąpił błąd podczas zapisu/aktualizacji informacji w pamięci eprom.

W tym ciągniku masz sterownik Bosch EDC16UC40 - prosta i odporna konstrukcja.
Może być że sterownik jest zawilgocony i stąd takie problemy.
Bardzo rzadko się to zdarza, ale może też być, że po prostu jest problem z samą pamięcią. Fizycznie jest to układ ST95320 - sama pamięć jest śmiesznei tania. Można by zacząć od jej wymiany o ile stara da się odczytać.
Jeżeli jest problem z samym sterownikiem to można Twój sklonować do innego - używanego.

Tak, silnik odpala bez problemu, wszystko chodzi bez zarzutu.. 

Jest jakiś sposób aby usunąć błąd ręcznie, czy trzeba komputerowo? 

Opublikowano
13 minut temu, piotrbm_211320 napisał:

musi być komputer podłączony a dokładnie minimum serdia z poziomem dostępu 4 z daleka jesteś ?

Dolnośląskie / 17 km od Trzebnicy, 40 km od Wrocławia

Opublikowano

kolego @piotrbm_211320 sorry że tutaj ale masz chyba skrzynkę pełną.Mam pytanie odnośnie Deutz -Fahra DX 6.10.Muszę wymienić uszczelkę głowicy .Czy masz jakąś dobrą firmę sprzedającą dobrej jakości części? I czy np zestawy naprawcze  (cylinder ,tłok ,pierścienie itd ) dostępne np na olx po 300-450 zł szt są coś warte? Bo wydają się niedrogie ,ale nie wiem czy warto je kupić , po sezonie  chciałbym je wymienić bo pod dużym obciążeniem daje olej i dym z odmy.najchętniej bym wymienił tylko pierścienie,ale nie wiem gdzie szukać części dobrej jakości.Pozdrawiam.

Opublikowano

prowadzę serwis i sprzedaje również części zamienne nie ma problemu ale nie róbmy reklamy 509500422 telefon do mnie jak nie odbieram dzwonić do skutku lub poczekać aż skończę rozmowę co do tanich zestawów to raczej odpadają nie w tym silniku przede wszystkim musisz mieć tabliczkę z typem i numerem silnika wtedy prawidłowo dobierzemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v