Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak tam wasze dpf-y w zetorkach?? ??znalazłem sporo tańszy od oryginała niby ma być dobry tylko ciekawi mnie czy z tej puchy nie będzie szło echo wiadomo zetory głośnawo pracują.

https://www.olx.pl/oferta/wklad-obudowa-filtra-czastek-stalych-dpf-zetor-proxima-i-inne-CID757-IDrkXmx.html

czy ten oryginał tutaj wygląda jakby jeszcze na ściankach było coś do tłumienia.

https://imged.pl/wklad-serwisowy-dpf-zetor-93-5165-31150882.html

 

Opublikowano
się tak spytam po co ci to? zapchał się originalny już?
Opublikowano
też do czasu, chemia wypłukuje mu wkład cyrkonowy i też go skonczysz
Opublikowano
też jestem tego zdania. i zaraz sie zacznie straszenie że przeglądu nie przejdzie :D
Opublikowano (edytowane)

Nie ze go chemia rozerwie tylko od zapchania, za dużego ciśnienia, puki co na razie spokój z przeglądami ale jak zaczną analizatory wkładać ??  i będzie wszystko musiało być udokumentowane to może być różowo ;]

U mnie działa a co dalej nie wiem trzeba by było myśleć dużo na przód ;D

biały masz racje z ta ekologią straszna mi ekologia ze dym nie leci zwyczajnie, a jak sie wypala to chmura śmierdzącego dymu i wszystko tam jest na raz. Niemcy się wzbogaciły na węglu, przez wszystkie wojny itp a teraz ekologia w polsce a szfabski wegiel jedzie do nas od ruskich lol nie ma rady

Edytowane przez adamek1942
Opublikowano
Adamek z wypalaniem i węglem racja a co do przeglądów to nie ma co panikować. jak większość to wywali to się utrze że tak musi być i wszyscy do tego przywykna
Opublikowano

Najlepszy sposób na dpf  to wkład serwisowy 700 zł 900 zł i po problemie  a jak coś zmieni się w przeglądach  zawsze na chwilę mozna włożyć orginal i to jest duży plus zetora niema sterownika silnika  więc nie trzeba wylogowywac a tylko trzeba jeszcze wyjąć bezpiecznik bo będzie co jakiś czas piszczec że coś jest nie tak tak samo polecam zaślepienie egr po zaślepieniu  jest bardziej czysty olej 

A jeszcze jedno po włożeniu wkładu serwisowego z komina wydobywa się czarny dymek dpf to blokował  a bez dpf jest wszystko wyrzucane przez komin w przypadku mojego egzemplarza  może nie wszystkie tak mają  ale mój ma 500 mth  nie był katowany a pobiera olej itd i tu minus dla zetora mogło być trochę lepiej 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z zetor Proxima 90,poniewaz po odpaleniu wchodzi na maxymalne obroty i nie reaguje na pedal gazu jak i również na gaszenie. Co może być przyczyną, i dlaczego tak się stało? 
      Z góry dziękuję. 
       
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez meld102
      Witam. Mam problem ze swoją proxą. Mianowicie słynne świecące się C i piszczenie. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o kodzie błędu - 3 razy zółw I raz żółw II. Przepracowane ma 800mtg chodzi bez tura. Problem pojawił się znikąd. Dzień wcześniej tretowała pryzmę, drugiego wywoziłem obornik. Na kolejny odpalam i błąd. Co do kalibracji też nie wiem jak to się robi, nigdzie nie mogę znaleźć takich info, na przeglądzie stwierdzili, że nie brak robić i nie pokazali. Wie ktoś może jak to się robi? I spis tych błędów może ma?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy wyciągał ktoś już chłodnice cieczy silnika z Zetora Proximy Plus 110?Lekko się rosi gdzieś od góry i nie wiem czy się może przetarła o coś czy może puściła gdzieś na zgrzewie,albo może spróbować wsypać jakiegoś uszczelniacza i zobaczyć co się będzie działo
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v