Skocz do zawartości

5140 problem z rewersem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy

Opublikowano
Ja mam 5130 problem podobny tylko u mnie półbieg nie pomaga. Ciągnik musi chwilę 'pomyśleć' po czym ruszy do przodu gwałtownie. Dzieje się to po kilku godzinach pracy. Rozmawiałem z mechanikiem i znajomym który też ma ten ciągnik. Twierdzą oni że to wina cewki od jazdy. Po sezonie jak będzie zakończony siew to przyjedzie kolega mechanik z miernikiem i to po sprawdza. Jak pytałem to koszt tej cewki ok 500 zł. Dodam że ta cewka jest pod kabina tak na wysokości siedzenia.
Opublikowano

Według mnie to moduł powershift nie wykrywa ciśnienia na polbiegu i odcina jazdę, trzeba zobaczyć wiązkę od czujników polbiegow, a co do cewki jazdy to oryginał występuje tylko z zaworem koszt 960zl, ja kupiłem cewkę od jx'a za 200zl tylko trzeba się trochę pobawić zeby to spasować.

Opublikowano

w instrukcja jest napisane że cewka jest do wymiany jeśli opór na niej jest niższy niż 8 omów. Najpierw bym sprawdził jaki prąd dochodzi do cewki powinno być koło 12 volt, bo jak dochodzi za mało to nie otworzy cewki. sprawdź go jak działa ile ma a później jak przestanie działać czy coś sie dzieje. Ja miałem takie coś jak manetka od zmiany kierunku jazdy się mnie zacięła, to prąd do cewki dochodził mniejszy i po rozgrzaniu się skrzyni cewka szwankowała.

Opublikowano

opór na cewkach od rewersu dobry,napiecie tez na zimnym ,żeby przestał przełączać musi sie dobrze rozgrzac,będę orał to sprawdze.Dziwne ze zmiana na dowolny inny półbieg pomaga

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez michal26
      Witam,mam problem z drganiem kabiny w ciągniku.Gdy jadę drogą ciągnik dostaje strasznych wibracji najbardziej się to nasila chyba ok 1400 obr.co dziwne na polu gdy pracuje z maszyną wibracji nie ma.Wie ktoś co to może być?
    • Przez kamilekw1221
      Witam. Mam do was pytanie. chciałbym zrobić sterowanie rewersem z joysticka ładowacza w moim Renault Ares 550rx ponieważ byłoby to dla mnie duże udogodnienie. i pytanie do Was, jak to zrobić i czy wgl się da. Rewers oczywiście jest elektrohydrauliczny. można puścić tylko wiązkę od joya do rewersu do włączników czy jakiś inny pomysł?
    • Przez Robert695
      Witam.
      od niedawna w ciągniku case 5150 nie rozłącza mi przedniego napędu.
      ten elektrozawór co jest z tyłu pod kabiną działa jak się naciska przycisk napędu nad stacyjką.
      Lecz mimo to napęd pozostaje nie rozłączony.
      prawdopodobnie hamowanie przodem jest cały czas załączone.
      czujniki przy pedałach hamulca mostkowałem i nic się nie zmienia.
      Czy może mi ktoś przybliżyc jak działa ten układ od hamowania przodem??
      Druga sprawa , jak sprawdzić motogodziny?
      przekręcam kluczyk w lewo na P i nic sie nie dzieje.
      z góry dziekuje.
      pozdrwiam.
       
       
       
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mój problem dotyczy ciągnika case 5140 maxxum. Dokładnie chodzi o to, że przestała się wyświetlać prędkość jazdy. Domyślam się, że coś jest nie tak z czujnikiem, jednak nie mam zielonego pojęcia, w którym miejscu się on dokładnie znajduje. Czy byłby ktoś na tyle miły i wrzucił zdjęcie, w którym miejscu jest ten czujnik? Z góry dziękuję.
    • Przez Paweł211
      Witam mam pytanie co myślicie o zestawie case 5140 140KM do przyczepy kroje mx350 gd ? Myślicie że da sobie radę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v