Polecane posty

MarcinSp10    0

Zaczelo mi sie cos dziac ze skrzynią biegow ,dziwne stukanie na 5 i 6 ale pod większym obciazeniem z gurkii nie i podzas zjezdzania z obciążeniem potrafi wywalic mi rewers. Czy te stuki maja zwiazek z rewersem bo dzwignia rewersu jest strasznie luzna z lewej dotyka juz 

pedal  sprzegla. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

póki nie rozbierzesz to się nie dowiesz pewnie ci padły łożyska i dlatego ci stuka 5/6bieg bo to jest ten sam tryb albo już nie ma zębów  co do rewersu to sprawdź czy nie popóściła ci się dzwignia i nie dostała luzów na osi i wypadanie rewersu szukał bym przyczyny w źle załączonym rewersie lub zużyta blokada albo źle ustawiona w T25 na puszczonym sprzęgle nie mozna ani wbić ani wybić żadneg biegu jeśli to nie działa  wtedy nawet ruchy kabiny mogą ci wybić rewers jeśli dzwignia  dotyka podłogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinSp10
      Witam potrzebuje rady od fachowca co ma swojego wladka pare dobrych lat. Sam ostatnio kupilem juz  2 wladka i szukam osoby ktora pomoze mi z elektryka. Niedziala mi w srodku ani oswietlenie ani nadmuch klikalem ten bialy guzik ( chyba bezpiecznik) a obok caly wlacznik i zadnej reakcji. Niewiem za co sie tam zabrac jakby ktos powiedzial co sie z czym je to bylbym bardzo wdzieczny. Zalezy mi aby w nim wszystko działało jak od nowosci
    • Przez MarcinSp10
      Po wrzuceniu biegu czyli 5 i 6 slychac dziwne stukanie ale tylko pod obciazeniem i jak ma wieksze obroty moim zdaniem dzwiek ze skrzyni z silnika raczej nie bo by na kazdym biegu tak bylo. 
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiada case international 844s 81rok 4x4 (nie xl)
      Problem taki ze na polowych cos wali w skrzyni.
      Na szosowych i wstecznym jest okej.
      Gdy jade na polowych potrafi wybic na luz.
      Obstawiam na synchronizator.
      Moje pytanie to pod ktorym deklem sa tryby od polowych? Pod podnosnikiem, czy pod tym z przodu gdzie jest orbitrol?
      I drugie pytanie czy przedni dekiel zejdzie? Bo orbitrol jest jakby pod deklem iczy to tak wyjdzie? Lub co odkrecic by wyciagnac dekiel?
      Prosze jakies wskazowki
    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

    • Przez karoleeeq
      Witam dziś  zobaczyłem usterkę w moim władku natomiast zobaczyłem że strasznie sadzi mi olej hydrauliczny z pod korka (z tyłu) do tej pory tak nie było odkręciłem korek i powietrze wybiło strasznie dużo piany było i jak traktor jest odpalony to caly czas leci ten olej. Z góry dzięki za odpowiedz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.