Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarcinSp10    0

Po wrzuceniu biegu czyli 5 i 6 slychac dziwne stukanie ale tylko pod obciazeniem i jak ma wieksze obroty moim zdaniem dzwiek ze skrzyni z silnika raczej nie bo by na kazdym biegu tak bylo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinSp10    0

bo kupilem go i bylo git i tak nagle takie odglosy zaczely sie ze skrzyni troche strach jezdzic zeby nie padla cala .

A druga sprawa przy pompie wtryskowej jest wlew oleju do niej i przez ten korek po wlaniu oleju po ok. 1mtg wywala ropa czy do wymiany są oringi sekcji czy najlepiej calą pompe regenerowac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizon_Ursus    10

w pompie najlepiej spuscić olej i wlej setkę nowego i pojezdzij troszkę i zobacz co ile motogodzin będzie Ci tak się dzialo Ja muszę co 50 zmieniać w pompie po regeneracji tak mi zalecił a jak zapomniałem to też mi wywaliło tym korkiem co tobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez prime27pl
      Cześć.Koledzy może ktoś pomoże .Robiłem wczoraj orke T25 i po 2 h pracy silnik zaczął dziwnie pracować.Wszytko niby ok , ciśnienie , moc idzie normalnie ale zaczął jakby szumieć , tykać ? no trudno to określić .Myślałem że po prostu jest zagrzany i dlatego ale po ostygnięciu dalej tak pracuje.Tak jak pisałem ciśnie jest wszytko niby ok normalnie orka idzie a nie jest lekka.Wydaje mi się że odgłosy dochodzą z okolic góry -głowica .Zostało m i pół hektara do skończenia pracy ale pytanie czy warto ryzykować ? Będę wdzięczny za każda pomoc.Pozdrawiam.p.s.Troche się do głupoty przyznam bo może to pomoże , oram na 3 ale na chwile włączyłem 4 jednak z racji że nie da rady tak orać zaraz wróciłem do 3 ale w tym czasie wszytko było ok.
    • Przez tadzik332
      Witam mam taki problem z moim t25 że dzisiaj podczas orki 2 razy wypaliło mi podkładki pod wtryskiem. Czym to może być spowodowane?
    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
    • Przez maciu41
      Witam wszystkich, założyłem do swojego t25 wspomaganie, Orbitrol 100, pompa nsz10 na pasku, zawor przelewowy. Problem polega na tym, że na początku po odpaleniu wszystko działa dobrze i lekko, z czasem po nagrzaniu wspomaganie dziala coraz gorzej i tylko na wyższych obrotach. Co moze być tego przyczyną? Może złej jakości olej ktory po delikatnym nagrzaniu traci właściwości?
    • Przez Jaro466
      Witam. Zakupiłem ciągnik Renault 95.14 po 2 tygodniach przestał totalnie reagować na biegi pomimo tego ze wszystkie wchodzą.. czy mógłby mi ktoś naświetlić co mogłoby być nie tak ? Ciągnik odpala  ale po wrzuceniu biegu nie jedzie . Szukałem info na internecie ale nic nie mogę na ten temat znalezdz . Z góry  dzięki za jakiekolwiek informacje 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.