aniagac1983

Wiercenie studni głębinowej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aniagac1983    0

Witam jestem laikiem w temacie studni głębinowej chciałbym taką wywiercić szłyszałem że jest kilka metod wiercenia ktòra metoda lepsza wasze doświadczenia w tym temacie i jeszcze sprawa pozwoleń doradzcie coś z góry dziękuje

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKHarikeen    0

Sąsiadka wynajęła firmę która kopała bodajże metodą płuczkową, przyjechali Starem z zamontowaną wiertnicą i przy wierceniu podawali wodę. Poszło szybko i co najważniejsze jest czysta woda w dużej ilości. Najważniejsze to wynajmować taką firmę która bierze zapłatę za prace tylko jeżeli jest woda przynajmniej masz pewność że nie zapłacisz za nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aniagac1983    0

Znasz taką firmę co kasy nie biorą u nas wszystkie biorą za próbne odwierty a tak w ogóle skąd jesteś ją z łódzkiego i czy uporałeś się z podnośnikiem w 4512 u mnie teraz jak się podnosi to szarpie rozdzielacz wymieniony i nie wiem co dalej robić

Edytowano przez aniagac1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez UrsusC-330
      Witam,
      Mam pytanie, jak należy rozłożyć instalację wychodząca że studni glebinowej do agregatu, gdzie założyć zawory,jakie rury wybrac czy zdecydować się na zawory przy każdym pasku wychodzącymi do rządka czy zalozyc zawor na np.20 rzadkow? Ogólnie jak powinna wyglądać taka instalacja?
      Pompa będzie musiała popchnac wodę na ok.100 w jedną stronę
      Z góry dziękuję za odpowiedz
    • Przez general2381
      Witam.