Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam!

Zajmujemy się sprzedażą armatury, podzespołów do dystrybutorów na paliwo oraz całymi dystrybutorami - również do AdBlue.

W swojej ofercie posiadamy m.in.:
Filtry do ciągników (kabinowe, olejowe, paliwowe itp.)
Filtry i separatory do dystrybutorów paliwa
Armaturę do dystrybutorów
Liczniki, pompy, pistolety do dystrybutorów
Wszelkiego rodzaju złączki, kolanka, węże itp.
DYSTRYBUTORY NA PALIWO
Części serwisowe do dystrybutorów z podzespołami PIUSI

Część asortymentu można zobaczyć na naszej stronie www.TECHTOR.pl

 

Filtry można zamawiać telefonicznie, e-mail'owo lub poprzez wiadomość prywatną. Z reguły filtry dostępne w ciągu 24h.
Jeśli będzie zainteresowanie i sprzedaż uruchomimy specjalny kod rabatowy tylko dla forumowiczów.

 

Kontakt:
736-133-817
sklep@techtor.pl

Banner-email.png

Opublikowano
2 godziny temu, karol091193 napisał:

macie może filtr paliwa do dystrybutorów firmy swimer? numer katalogowy SW-101467 jaka jest jego cena i koszt wysyłki?

Tak mamy, nie wiem tylko czy masz gwint BSP czy UNF. Jeśli BSP to 39.50 sztuka. KW to 22zł pobranie, 18 wpłata na konto. Wysyłam UPS'em. Oczywiście wystawiam fakturę.

Opublikowano

Karol, twoja głowica ma gwint na filtr UNF, na ten rodzaj gwintu mamy separatory wody (109.00 zł brutto). Działają jak filtry + wyłapują wodę. Mam jeszcze jedno rozwiązanie, jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na PW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Mam zamiar wymienić filtr hydrauliki w jd 7710 i z tego co wiem jest jeden z tyłu, obok siłownika wspomagającego. Jest jeszcze jakis drugi? Znalazłem kilka ofert:
      https://www.strefarolnika.pl/pl/p/FILTR-HYDRAULICZNY-JOHN-DEERE-P569401-BT9370-MPG-RE205726/3720
      https://www.mototraktor.pl/filtr-hydrauliki-john-deere-re205726-p-9680.html - taki sam tylko sporo drozej czemuś
      https://sklep.gravit.pl/produkt/11140/filtr-hydrauliki-john-deere-re205726  -oryginał
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.
      Mam problem z podnośnikiem ,a właściwie z pompą . Na zimnym silniku podnośnik słabo podnosi i po dodaniu gazu zaczyna wyć pompa. Tak jakby było coś przytkane. Nie ważne czy z maszyną czy bez.  Zapala się kontrolka od filtra oleju hydrauliki.  Po wykręceniu filtr jest czysty. Następnie robię płukankę z ropy całej skrzyni i wraca wszystko do normy. Pompa nie wyje, kontrolka gaśnie podnosi bez najmniejszego problemu. Dzieje się tak średnio 3 razy w roku. Czyżby coś przytykało się bo filtr na pewno nie? Olej jaki zalewam to Agrol U . Prosze o pomoc i dziękuje.
    • Przez adamek1942
      Witam czy stosował ktoś z was filtry tej marki w swoich zetorach?? bo dostałem tego jako zamiennik oryginalnego zetorowskiego.
    • Przez tomek15h
      ARION 440 
       
      1. Konstrukcja Specjalistyczna budowa w oparciu o samonosny element konsktrukcyjny. Stanowiacy jendoczesnie miske olejowa silnika. Zapewnia rozkład masy 50/50, mały promien skretu, co przekłada sie na doskonałe własciwosci uciagowe. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik FPT poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 120 KM (wg ECE-R120), Stage IV, cała moc dostepna zawsze dla kazdego rodzaju prac, Intercooler, Common Rail, 4 zawory na cylinder, układ AdBlue, wentylator Visco, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika. 3. Przekładnia Liczba przełozen 16/16 z dobrym pokryciem w głównym zakresie roboczym. 4 biegi pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi oraz napedu na 4 koła. Predkosc maksymalna 40 km/h 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - umozliwia swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. udzwig max. 5,750kg, udzwig poprzez cały zakres wg OECD 4,160kg. 6. Kabina 6 słupkowa z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, regulowany podłokietnik, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, wycieraczka tylnej szyby. -Os PROACTIV (OC) - Obrotowe błotniki 470mm - Zaczep transportowy automatyczny 44/38 - WOM 540/540ECO/1000 - Układ hydrauliczny pompa osiowo-tłoczkowa (LS) 110l/min - Klimatyzacja manualna - Siedzenie pneumatyczne Grammer - CIS komputer pokładowy z kolorowym wyswietlaczem - Hamulce pneumatyczne 2 obwodowe  - Włacznik akumulatora - Pamiec obrotów silnika i bieg uwrociowy  - Przekładnia bez biegów pełzajacych  - 40 km/h Standard - Czop WOM 1"3/8 6 wpustów  - Sterowanie zewnetrzne WOM  - 4 elektro-zawory  - Dzojstik ElectroPilot  - Wycieraczka tylnej szyby  - 2 lusterka szerokokatne  - Siedzenie pasazera  - Przygotowanie pod radio - 6T tylny podnosnik  - Dolne ramiona kat. 3  - 2 mechaniczne stabilizatory  - Ciegło górne hakowe kat.3/2  - Długie szyny zaczepu transportowego  - Dolny zaczep rolniczy  - Dodatkowe kule kat. 3/2  - Swiatła do jazdy po drogach + 2 swiatła robocze w masce  - W dachu kabiny reflektory robocze 2 z przodu + 2 z tyłu  - Zapalniczka bez popielniczki - 1 lewe swiatło ostrzegawcze  - 540/65 R38 opony standard / felgi stałe  - 440/65-R28 opony standard / felgi stałe  - Skrzynka narzedziowa - Alternator 200A/h 0 PLN 
       
      Cena netto 245 000,00 zł, cena brutto 301 350,00 zł, VAT 56 350,00 zł  .Oferta ważna do końca grudnia 2018.
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v