Polecane posty

SamaPrawda    313
Witam, planuję kupno prasy vicon, na co zwrócić uwagę przy kupnie? jakie są jej słabe strony. 25 tyś belek to dużo jak na taką prasę? Bać się takiego przebiegu czy raczej nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7
Hej.Mam 1901rotor cut ma nastukane 27tys i nic sie niedzieje mysle ze duzo zalezy w jakich rekach wczesniej byla. Skad jestes?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SamaPrawda    313
A mają te prasy jakieś słabe miejsca w których najbardziej widac to zużycie? Jestem z Okolic Turku woj wielkopolskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

myster    7
Ja w swojej nie zauwazylem takich miejsc. Normalne rzeczy eksploatacyjne sie wymienia lozyka,lancuchy,palce w podbieraczu,spinki w pasach i raz czujnik jeden padl od podajnika siatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SamaPrawda    313
Dzięki, pytam o to, bo miałem sipmę zwijkę i w nich np pęka rama przy napinanaczu. Ogólnie polecasz prasę? przy jakim ciągniku u ciebie chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7
Ja przy swojej zadnych pekniec nie zauwazylem. Ciagam ja 1614. Ogolnie bardzo fajna prasa prosta bez jakis tam udziwnien. Podajnik od siatki rewelacyjny zadnych problemow nie sprawia.
W jakich pieniadzach szukasz? Bo moze bym cos nowego poszukal i bysmy sie dogadali ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SamaPrawda
      Witam, planuję zakup prasy za około 30 tyś, ma współpracować z ciągnikiem 80km Ma ktoś taki zestaw? co sądzicie o tych markach? Może macie inne propozycje?
    • Przez kubaursus3p
      witam. orientuje się ktoś jakie są długości pasów w tej prasie?
    • Przez Zmotoryzowany
      Witam.
      Jestem zainteresowany kupnem rozsiewacza vicon z tą rurką z tyłu lecz nie mogę znaleźć żadnych opini o nim.
      Byłbym wdzięczny jeśli ktoś wypowiedział by sie na jego temat.
    • Przez Mateuszek12
      Witam kupiłem belarke viconrf 122 i mam problem siatka obwiązuje się lużno na belę pomoże ktoś jak to siatke naciągnac.na dole zdięcia podgladowe 
    • Przez Mateuszek12
      Witam kupiłem belarke viconrf 122 i mam problem siatka obwiązuje się lużno na belę pomoże ktoś jak to siatke naciągnac.na dole zdięcia podgladowe 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj