Polecane posty

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hazel
      Witam  jako iż jestem młodym rolnikiem chciałbym się was trochę poradzić. Planuję nawożenie azotowe na pszenzyto ozime myślałem żeby na pierwszą dawkę poszla saletra a około miesiąc później podać mocznik dolistnie co myślicie o takim nawożeniu ma ono sens.  Czy lepiej mocznik podać posypowo czy podać azot w 3 dawkach czy w 2 
    • Przez Dzik997
      Siemanko ,mam do was takie małe pytanko. Posiadam Claasa Celtisa 456 i muszę mu zmienić opony na nowe. Rozmiar starych opon to [13.6R28 , 16.9R38]  i jakie najszersze opony moge kupić żeby założyć na te same felgi? Podajcie mi rozmiary i opinie czy ktoś z was coś takiego robił?
    • Przez lapa000
      Może ktoś z was będzie chciał podzielić się własną opinią.
      Mianowicie chodzi o nawożenie azotowe żyta i w tym roku padła decyzja o doświadczalnym zastosowaniu azotu w jednej dawce w postaci saletry i dawce 120N/h. Co o tym myślicie?
    • Przez artur1295
      Witam
      Czy wicie może albo moglibyście sprawdzić w swoich gniotownikach jakie macie w nim obroty i wymiary kół pasowych. bybłby wdzięczny poniewaz sam buduje i potrzebowalbym te informacje 
      moje walce maja 150mm średnicy i 300mm długie i czy uciagnie je silnik 5,5kw oba beda napedzane
      i jeszcze jedno pytanie walce lepiej gladkie czy rowkowane 
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?