Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z prasa deutz fahr GP 2.30. Mianowicie podczas prasowania puszczają haki i otwiera się tylna klapa. Wczesnej do prasy była używana c-360 wszystko było dobrze i haki nie puszczały a teraz prasa pracuje z fendtem 610 ls i niewiadomo dlaczego się tak dzieje. Liczę na pomoc.
Opublikowano
zobacz czy nie pokrzywiły się druty które zamykają te haki ( sprawdź czy haki leżą całkiem na tych łożyskach przy klapie) a jak dochodzą to znaczy że za mocno dobija i poluzuj docisk z boku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez kudlaty22
      witam.  tesc kupil sobie prase metal fach z 562 z 2009r z aparatem do siatki.
      z grubsza wiem jak dziala belarka ze sznurkiem. zalozylismy dzisiaj siatke,nawet chyba prawidlowo.
      ale czy ktos moze mi wytlumaczyc w jaki sposob siatka zostaje odcieta po owinieciu beli. czy jest to robione przez ten sam noz co przecina sznurek czy jakos inaczej.
       
       
    • Przez Darek914
      Witam czy ktoś wie gdzie podkręcić zamki hydrauliczne w prasie sipmie z 279,morze jakieś zdjęcie gdzie to się znajduje.
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v