Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojno33

Zbiornik w T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
wojno33    8

Witam. Czy w starych modelach władka( te z 1 wajchą) jest miejsce w zbiorniku na czujnik stanu paliwa? I czy da radę zlikwidować jakoś luzy w kierownicy bez wymiany układu? Z góry dziękuje z odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

luzy w kierownicy czyli gdzie w kolumnie czy na końcówkach drążków na jednym i drugim da się zlikwidować luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wueska    1

jak w kolumnie to siedząc na siedzeniu to po prawej stronie na obudowie przekładni kierowniczej jest taka duża śruba odkręcasz ją śmiało i pod nią będzie śruba na klucz imbusowy ją musisz dokręcać i sprawdzać czy się luz kasuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Jaki włącznik i wyłącznik? :) Z prawej strony widać jak byk że idzie kolumna przechodzi przez podłoge i wchodzi w taką żeliwną puszke i tam jest z prawej strony śróba na pokrywie kombinuj nia i dojdziesz do ładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Tak tam w okolicy włącznika podnośnika. Wpierw musisz odkręcić taką dużą nakrętkę z denkiem i pod nią jest druga śruba do regulacji

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

U mnie od ponad dwudziestu lat we władku jest kolumna od sześćdziesiątki. Po wymianie oryginalna leżała długo na złomie i jak się jej przyglądałem to największy luz wynikał z tego, że ten gwintowany pręt do którego przykręcone było koło kierownicy w miejscu zamocowania (czyli w górnej części kolumny) posiadał duży luz. Gdy się kręciło kierownicą widać było jak się podnosi i opuszcza. Było to dość dawno i nie pamiętam szczegółów - być może należało by wkręcić śrubę mocującą bądź podłożyć jakieś podkładki i na pewno największy luz zostałby zlikwidowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

No już wiem która to śruba i co odkręcam tylko tom dużą śrube tych pobocznych nie ??? a potem jeśli to odkręce to co dalej podtą samą dużą śrubą coś jest?? Brosze o bardzo dokładny opis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    40

Z prawej strony się odkręca nakrętkę na klucz 30(lub inny) a pózniej na imbusa jest śruba tylko kręcić z wyczuciem nakrętka na samym końcu kolumny tylko zostawić 1-2 cm ruszaj kierownica nakrętki nie dokręcaj do końca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×