Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ludzie jak wy chcecie sprzedać ponad 20 letni ciągnik za ponad 20tys. w dodatku bez kabiny,tura

co z tego że ma mały przebieg jak stał dość długo nie używany i ktoś go kupi, pojedzie orać i awaria... -_-

wraz z tatą przerabiałem podobny temat i postanowiliśmy zostać przy naszej 330 przynajmniej wiemy co mamy :P

ciągnik ma 12000 mth i jest z 87 roku co prawda składak ale wciąż żwawy i gotowy do pracy.Od niecałych 25 lat jeszcze nigdy nas nie zawiódł oraz nie miał robionego jakiegoś grubszego remontu.

 

 

Ja maks za taki ciągnik dał bym 13 tys zł i nie więcej.

Opublikowano

Cześć

Tak jak w temacie ile według was jest warty Ursusc-328 z 1965 ciągnik posiada kompletne dokumenty ale nie jest zarerejstrowany ale to nie problem wystarczy spisać umowę kupna sprzedaży , kabine (orginalna )rok temu przeszedł kapitalny remont silnika (nowy wał , tuleje tłoki MAHLE głowica po regeneracji ) skrzyni biegów (zębatki 4 biegu) podnośnika (wymiana uszczelniaczy pierścieni ) ciągnik jest odmalowany przepracował 75 mth jest dobrze dotardy trzyma ciśnienie ciepły 3-4 atm .

Film z remontu

http://www.youtube.com/watch?v=oZxcA8UeBzU

pisać smiało ile wy byście dali bym chciał go sprzedać i chce zrobić rozeznanie

Opublikowano

@SipmaZ224 może i stan idealny ale takie są ceny rynkowe i wiele więcej nikt nie da. Ja myślę że jak na początek dasz nawet 11 500 (jeżeli sprzedasz nie jest pilna) to nikogo nie powinna cena zdziwić. W razie czego będziesz powoli schodził z ceny.

Opublikowano

Witam, jaka może być wartość ciągnika URSUS C-330M z 1991r. Jest to SKŁADAK z kabiną, stan bardzo dobry, pierwszy właściciel, zarejestrowany i zadbany. Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Kolego może i nie gryzą ale niestety składaków nie ma na allegro ani na tablicy z tego rocznika, także ewentualnie sam się zamknij jeśli nie masz nic do powiedzenia.

Opublikowano

Kolego proszę Cię grzecznie daj spokój ze swoimi komentarzami, wiem że chcesz pokazać, że jesteś na forum, ale ja Cię nie wyzywam od gówniarzy. Właśnie pokazujesz swoją dorosłość swoimi przyziemnymi postami...

Opublikowano

nikt nie jest wróżką, jakby były jakieś fotki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v