Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie , Od niedawna jestem posiadaczem zetora 5011 i mam problem z luzami na kierownicy . W jaki sposób mógł bym je zlikwidować ? śruby regulującej na kolumnie nie zauważyłem .Z góry dziękuje za odpowiedz .

Opublikowano

regulacja luzu jest ,w zasadzie tylko , na sworzniach wchodzących nakrętkę kulkową ,ale podejrzewam,że nie tam leży przyczyna a w tej właśni nakrętce ..

Z zewnątrz nie ma żadnych śrub regulacyjnych

Opublikowano

Nie mam wspomagania . Będe pewnie musiał zdemontować całą kolumnie i grzebać 

 

słyszałem także o wymianie jakiś gum ale nie wiem do końca o co chodzi i gdzie to kupić :/

 

Opublikowano (edytowane)

Kolego ,w tym modelu jest kolumna   ,w której drążek kierowniczy nie jest dzielony tak jak w serii 52,7211 . Kolumna z krótkim drążkiem posiada właśnie gumy ,które przenoszą moment obrotowy z wałka kierownicy na wałek kolumny  -u Ciebie tak nie jest . rozebrać możesz tylko pamiętaj ,że jak wykręcisz drążek z kolumny to wysypią się kulki . Rozbierałem  to w takim modelu jak Twój i niewiele ,a w zasadzie nic, się nie dało zrobić z luzem bo największy występował na nakrętce  kulkowej ,a takim przypadku to tylko wymiana na nowy komplet ( drążek+nakrętka )

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

jesli jest tam taka sama nakretka kulowa jak 72, to mozna luz skasowac dokrecajac nakretke na kolumnie - taka duza na 36 chyba klucz,na samym dole., dociska ona tuleje dystansowa-moze i ona sie wydarla ???

jak rozkrecisz ta przekladnie kulkowa to zycze powodzenia-kilka razy opisalem jak to zrobic zeby kulek nie zgubic,poszukaj na forum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v