Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
replay14

Massey 690

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
replay14    0

Mam problem z podnośnikiem w mf 690 a mianowicie słabo dźwiga. Na małym gazie opuszcza się samoczynnie podnośnik.Nie ma mocy ten podnośnik, Co to może być?? Proszę o porady, mam do dopiero 2 dzień i nie znam się na nim. Odkryłem że nie było oleju w skrzyni i dokupiłem 10 litrów i nadal jest troszkę poniżej min. ale żadnych efektów w dźwiganiu. Może pompa zapowietrzona?? Jak się nią odpowietrza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

jak powoli podnosi, to raczej nie jest zapowietrzony.Sprawdzałeś Filtr Hydrauliki?Co do Opadania to poszły ci uszczelniacze (zimmeringi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
replay14    0

na tym głównym tłoczysku?? Szczerze jeszcze nie sprawdzałem filtru, podobno pasuje od ursusa 4514?? Jaki jest to koszt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzesiek84    12

filtr ten co jest pod spodem wyczyść dobrze jeśli nie jest dziurawy raczej po przemyciu go nie ma potrzeby wymiany, co do podnoszenia sprawdź czy wajchy są dobrze poustawiane (choć to raczej nie ta przyczyna) olej musi być stan inaczej też lipa, nie świeci Ci się kontrolka żadna na czerwono na desce rozdzielczej, jeśli nie to to proponuje zmierzyć ciśnienie możliwe że masz już wyjechaną pompę a wtedy rozpoławianie ciągnika Cię czeka. Sprawdź jeszcze jak działają żółw zając oraz wom i jeśli masz to przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
replay14    0

Jutro przyjedzie mechanik to sie wszystkiego dowiem i dam znac , nic mi nie swieci na desce,walek ,mi chodzi normalnie, polbiegi mam mechaniczne,nie mam przedniego napedu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1061

witam w moim 690 podnośnik chodzi ok ale hydraulika zewnętrzna szaleje jakby zapowietrzona raz daje dobrze jakieś syczenie i daje bardzo słabo żeby unieść klape od belarki to trzeba dać obroty czy tam są dwie pompy doradzcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
replay14    0

Tak kolego są dwie pompy: tłoczkowa - odpowiedzialna za podnośnik oraz zębata-odpowiedzialna za hydraulikę oraz przedni napęd i wom.Sprawdź ciśnienie na końcówkach hydrauliki bo mogą być to oznaki końca pompy. Rozumiem że masz olej w skrzyni!!Masz przedni napęd , wom kręci się normalnie?? Jeżeli tak to prawdopodobnie rozdzielacz hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1061

dzięki wom napęd działa okey mam wrażenie że jest jakaś nieszczelnosć na dojściu do rozdzielacza tylko nie wiem jak to sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam panowie u mnie w mf 698 jest podobny problem tzn wom działa poprawnie tak jak i przedni napęd po ruszeniu dźwigni od hydrauliki zewnętrznej słychać przez chwilkę charakterystyczne obciążenie pompy i zaraz jest cisza pomimo nie zwolnienia dźwigni od hydrauliki. I tu moje pytanie czy to może być wina tego rozdzielacza pod kabiną czy koniec pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

tego filtra się nie myje ;)

Dlaczego? U mnie się myje. To jest filtr stalowy i powinno się go wyczyścić co jakiś czas, najlepiej sprężonym powietrzem w bańce z olejem napędowym. Nie ma potrzeby wymieniać na nowy jeśli nie jest uszkodzony.

 

 

A odnośnie powyższego - może coś nie tak z zaworem przelewowym (może się zacina)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

przy pompie. Pompa jest w obudowie skrzyni zaraz za sprzegłem po lewej stronie. Żeby sie tam dostać trzeba zdjąć pokrywę skrzyni biegów pod kabiną (bez zdejmowania kabiny) i spuścić olej. Jednak to jest tylko moje przypuszczenie. Może popytaj jakiegoś hydraulika/pompiarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×