Łukasz_z_mazur

Wełna szukam

Polecane posty

Cześc 

Szukam wełny owczej w okolicach Podlasie / Mazury. Może być spoza tego regionu.

Nie jestem rolnikiem tylko początkującym producentem, a wełna jest jednym z surowców jakiego potrzebuję do swojej działalności.

Proszę o informacje o cenie wełny surowej, czesanej, pranej itd.

kto co ma. Najlepiej konkrety na priv a duperele i wymówki tutaj ;).

Chcę wiedzieć jaka jest sytuacja na rynku wełny w naszym pięknym kraju a gdzie zapytać lepiej jak na agrofoto.pl !!??

Pozdrawiam 

Łukasz

robi57362    1069
napisal bym na priv ale napisze tu jako info dla wszystkich. z tego co wiadomo mi to od kilku lat hodowcy owiec nie miga sprzedac welny a cena osiagnela dno. niedaleko mnie jest wieksza hodowla owiec w Bezku ktora podlega pod UP w Lublinie jeszcze kilka miesiecy temu mieli tego po uszy bo brak zbytu. moze gdzies w internecie jest jakis kontakt do nich a jak nie znajdziesz to pisz poszperam i moze znajde
  • Like 1

jesli pomoglem kliknij fajne

pawel_rawa    31
w łódzkim niedaleko rawy maz jest pralnia wełny i właściciel kase robi na tym dobrą nie wiem jakie są ceny itp wiem tylko że kupują wełne piorą i sprzedają
  • Like 1

Wiadomość z agroFakt.pl

20 godzin temu, robi57362 napisał:

napisal bym na priv ale napisze tu jako info dla wszystkich. z tego co wiadomo mi to od kilku lat hodowcy owiec nie miga sprzedac welny a cena osiagnela dno. niedaleko mnie jest wieksza hodowla owiec w Bezku ktora podlega pod UP w Lublinie jeszcze kilka miesiecy temu mieli tego po uszy bo brak zbytu. moze gdzies w internecie jest jakis kontakt do nich a jak nie znajdziesz to pisz poszperam i moze znajde

Tak, właśnie chodzi mi o producenta czyli hodowcę owiec. Pralnia też dobra. Jakbyś mógł znaleźć namiary byłoby super. 

Dzięki!!!!

ASZv3    827

Mam owce i "znam kilka stad". Jak chcesz coś bliżej siebie to odezwij się do Związku Hodowców Owiec w Olsztynie.

Z ciekawości co robisz z wełny?