Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobry pomysl nie jest zly ;p Wpadlem na pomysl by zamiast testowac czy dostaja sie spaliny do ukladu chlodniczego (specjalnym plynem) postanowilem sprawdzic na zgaszonym silniku czy rosnie cisnienie w ukladzie a na dodatek bylem w stanie bez wiekszych problemow zdiagnozowac ktory to cylinder. Przy delikatniejszej usterce pewnie bym tego w ten sposob nie zdiagnozowal. Mianowicie zrobilem roztwor woda i płyn do mycia naczyn i stworzylem bombel zaklejajacy wlew chlodnicy oczywiscie zatykajac nadmiar dalej krecilem recznie walem silnika i na jednym z cylindrow przy sprezaniu bombelek urósł. Mysle ze wiecej nie mam co szukac tylko sciagac glowice.

Opublikowano

Szukalem w necie ile oleju wchodzi do hydrauliki i bez skutku bo jedyna informacja na jaka trafilem to ze 90l ale ze wspolny ze skrzynia biegow no w moim to jest zbiornik przed zbiornikiem paliwa no i mysle ze tam duzo mniej wchodzi. To ostatecznie ile tam wchodzi i ile mam wlac żeby pracowal podnosnik i serwo

Opublikowano
Dnia 7.01.2018 o 11:29, Braian10176030 napisał:

Szukalem w necie ile oleju wchodzi do hydrauliki i bez skutku bo jedyna informacja na jaka trafilem to ze 90l ale ze wspolny ze skrzynia biegow no w moim to jest zbiornik przed zbiornikiem paliwa no i mysle ze tam duzo mniej wchodzi. To ostatecznie ile tam wchodzi i ile mam wlac żeby pracowal podnosnik i serwo

Zajrzyj tutaj: http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=3397. Tam ktoś wspomina ile litrów mu wchodzi (na końcu wątku).

Opublikowano

Nie wiem czy moge tu pytac o to ale jak cos to zwróćcie mi uwagę. Sprawdzalem w fortschricie (zt303) czy blokada tylnego mostu siew załącza w tym celu podnioslem jedno tylne kolo i chciałem krecic a sruga osoba wlaczyla blokade no i by bylo wszysktko ok gdyby po wyłączeniu nic sie nie blokowalo a niestety krecac kolem cos potrafi go zblokowac ale cofne i potem znowu moge zakrecic lecz gdy znowubeda cofne i popchne spowrotem to znowu cos blokuje jak jezdzilem to czasami mialem wrazenie ze hamulec trzyma ale nie zawsze. Tak jak w mtz-cie gdy sa wytarte bebny i okladziny to po wcisnieciu potrafi pocnno zblokowac to tu tez tak jest ale w mniejszym stopniu no i bez wyciskania hamulca bo niestetynie nie dzalal od samego poczatku. Gdy krecilem przy zablokowanym kole na sile to potrafilo costam przeskoczyc. Mam nadzieje ze to nie zebatki ale jeżdżąc jest wszystko ok tylko czasami wrazenie ze blokuje hamulec i jak chce sie ustawic tak zebyze sam polecial kawalek to juzjest jest wszysko ok. Ciekawe moze mechanizm hamulców sie rozsypal mial tak juz ktos?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
    • Przez marian508
      witam serdecznie robie remont skrzyni przekładniowej w rozrzutniku i mam pytanie co powinno być wlane w skrzynie jaki olej lub smar w środkowej był zalany olej natomiast boczne jak by rzadkim smarem lub czymś takim
    • Przez piotrord
      Witam, kupiłem ifę w50 jest tam silnik od fortschritta , jako że mam pierwszy raz do czynienia z tym silnikiem mam kilka pytań. Czy da się tam wymienić panewki główne bez wyjmowania wału ? Kolejne pytanie to smarowanie sprężarki i pompy wtryskowej, u mnie z tej cienkiej rurki olej tylko kapie i to jak silnik jest rozgrzany i ma wysokie obroty na zimnym nie leci wcale. . Rurka zapchana nie jest bo i z bloku tak powoli leci ten olej , czy to normalne a jeśli nie to jaka może być przyczyna? Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 3 atm na bardzo gorącym spada do 1.8 atm.  Czyściłem filtr odśrodkowy i zauważyłem że ten bączek w dolnej podstawie ma spory luz . Wkładam go w ten otwór i ma luz na boki. Czy tak ma być? W górnej pokrywie nie ma aż tak dużego luzu.  Zauważyłem że przy napędzie pompy wtryskowej jest taka jakby puszka która obraca się razem z napędem pompy. Czy ta puszka to jest jakieś ustrojstwo które przestawia kąt wyprzedzenia wtrysku ? czy w jakiś sposób się to smaruje czy czyści ? I filtr oleju , czytałem gdzieś że nie każdy filtr się nadaje . Niby Filtron jest tak gęsty że potrafi go zacisnąć i połamać rurkę z plastiku na którą nasadzamy filtr. Prawda to czy mit? Z góry dziekuję za pomoc i wskazówki. 
    • Przez drewcio
      Witam. Slyszal kto co o takim modelu forsza?
      Wyprodukowano ich ponoc okolo 1000 szt. 
      Ile takie cudo moze byc warte na polskim rynku? 
       
      *zdjecie zapozyczone z internetow
       


    • Przez Andrzej1996
      Witam,mam problem z podnośnikiem w fortschritt 323A przy opuszczeniu ciężkiej maszyny zaczyna wydawać skrzypiący dźwięk,co może być tego przyczyną? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v