Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z niedziałającym  EHR w ciągniku Deutz Agrotron 165.7. Po kupnie ciągnika czujnik położenia ramion był odkręcony i zwarty drucikiem ( podnoszenie z błotników działało). Po wkręceniu czujnika podnoszenie z błotników jak i EHR nie działają. Kontrolka EHR pokazuje błąd nr 18. Co to może być ?

 

Opublikowano

A gdzie się znajduje czujnik temperatury cieczy chłodzącej w Deutz fahr Agrotron 6.05s ? można pokazać na instrukcji? trudny jest dostęp? bo potrafi na czerwone pole nieraz wskoczyć zaraz spadnie albo trzyma na pół zielonego . a temperatura płynu jest optymalna.

Opublikowano

Witam. Deutz Fahr agrotron 6.05s, podnośnik podnosi a nie opuszcza. Napięcie znikome  na opuszczanie dosłownie brak , cewki sprawne. Podjąłem decyzję o wymianie przełącznika . Jak się do tego zabrać ? Dużo pracy ?

Opublikowano

Miałem identycznie, wymiana/naprawa sterownika - kupiłem finalnie sterownik.

Kupiłem tylko do testów joystick dwu pozycyjny - sterujesz plusem jednej lub drugiej cewki, do tego jeszcze regulator napięcia.

Dosyć fajnie to chodziło, trzeba uważać przy podnoszeniu, wiadomo, cały EHR pominięty.

Jeżeli  jeszcze raz mi to padnie to wrócę do tego rozwiązania, bo koszt nie przekroczył 100 zł.

Opublikowano
12 godzin temu, przesq napisał(a):

Miałem identycznie, wymiana/naprawa sterownika - kupiłem finalnie sterownik.

Kupiłem tylko do testów joystick dwu pozycyjny - sterujesz plusem jednej lub drugiej cewki, do tego jeszcze regulator napięcia.

Dosyć fajnie to chodziło, trzeba uważać przy podnoszeniu, wiadomo, cały EHR pominięty.

Jeżeli  jeszcze raz mi to padnie to wrócę do tego rozwiązania, bo koszt nie przekroczył 100 zł.

W którym miejscu jest sterownik od podnośnika ? To ten po lewej stronie pod szybą co są przekaźniki itd ? 

Opublikowano
W dniu 10.08.2025 o 18:17, przesq napisał(a):

Po prawej stronie pod skrzynką bezpieczników. Jest dodatkowa osłona. Czarna skrzynka.

Gdzie można kupić sterownik lub ewentualnie naprawić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez Dominato
      Witam koledzy mam problem z moim antaresem mianowicie po przekreceniu kluczyka przez pare sekund wzbudza sie ehr poczym pali sie kontrolka blokady i za kilka sekund gaśnie , wtedy panel ehr nie działa gdzie szukać przyczyny
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v