Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną

Opublikowano

Jak już zacznie działać to działa bez problemu, zgasze go postoi z 15 min i już nie reaguje aż po kilku minutach zaczyna działać, czasem pomoga przyciskanie różnych pokręteł przycisków i nagle podnośnik działa a czasem aż sam się namysli aż można pracować dalej

Opublikowano

A jak wygląda kalibracja przełącznika? Bo u mnie dziwnie się dzieje. Odblokuje wszystko jest dobrze porobie w polu np a później na podwórku maszyny nie mogę opuścić. Zgasze ciągnik odpalę i jest elegancko. Czyżby kalibracji wymaga ?

Opublikowano

nadal pojawia się problem z tym podnośnikiem.. tu działa a nagle nie można opuścic czy coś... jeśli ten plastik się wytarł to co zrobić?czeka wymiana całego przełącznika ? czy poszczególnego elementu? czy np kostki zasniedzialy , też tak może być? proszę o pomoc

Opublikowano

i tak i nie bo zasada jest jedna dane napięcia na danym wychyle ale jak ktoś kalibrował już komputer pod przełącznik to mogą one być zmienione a raczej na pewno ze względu na to że szybciej jest kalibrować niż rozbierać przełącznik i go ustawiać więc nie mamy w tym momencie wiedzy przy jakich napięciach co ma robić i tu jest potrzebny komputer 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez Dominato
      Witam koledzy mam problem z moim antaresem mianowicie po przekreceniu kluczyka przez pare sekund wzbudza sie ehr poczym pali sie kontrolka blokady i za kilka sekund gaśnie , wtedy panel ehr nie działa gdzie szukać przyczyny
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v